1

Onderwerp: taartdozen (plastic)

Zoals de titel al zegt:

Wie weet waar ik van die plastic taartdozen/bakken kan kopen. Heb al verschillende winkels gehad (blokker, hema, xenos, action, cook & co) maar ik kan nergens zo'n bak vinden.

Wie o wie kan me helpen???

Alvast bedankt

2

Re: taartdozen (plastic)

Ik heb er 1 van de action en 1 van de blokker. Ik weet niet waar je woont maar als het in de buurt is mag je die van de action zo van me hebben.

Groetjes Elise

3

dank je voor het aanbod, maar woon helaas niet in de buurt. We zoeken nog maar verder dan....

4

Ik heb er ook 1 gekocht voor mijn taarten. Bij de Blokker. Maar toen las ik dat je de taarten beter in een kartonnen taartdoos kunt bewaren omdat een taart moet luchten en dat dat dus niet kan in een plastic (luchtdichte) doos. Nu gebruik ik de doos voor mijn cc's.

5

ik heb er ook een maar dan van tupperware , ik gebruik m alleen voor appeltaart want de marsepein gaat zweten in een plastic doos

Ik heb er een gekocht bij de DEKA, Een supermarkt bij ons in de buurt.

7

ok, dank jullie wel voor jullie reactie! Dus ik kan m toch beter in een kartonnendoos bewaren dan? Maar als je hem invriest dan kan t toch wel in een plastic doos (komt ie niet in de verdrukking)

8

ook bij invriezen kan je beter een kartonnen doos gebruiken

9

Canadesje schreef:

ook bij invriezen kan je beter een kartonnen doos gebruiken

Maar weet je, ik vind mijn taart droger geworden (van de binnenkant dan he ) als ik hem in karton heb ingevroren. Dus geef mij maar een zak of tupperdoos!!

10

ok, het is niet persee nodig dus. Dan hoef ik ook niet persee opzoek te gaan. Gewoon dozen kopen dan....Dank jullie wel!