26

Re: Naam

Bloemetje schreef:

Wat ik trouwens ontzettend mis is de optie om mijn eigen berichten te vinden en de reacties daarop...


Kan trouwens wel gewoon :Y Heb het net even voor je uitgeprobeerd. (Ben er zelf ook heel blij mee ;) )

Klik op je naam onder je avatar in een berichtje van jezelf. Je ziet nu allemaal informatie over jezelf. Klik op 'Bekijk al Bloemetjes onderwerpen'. Voila :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

27

Re: Naam

Volgens mij stond het rechtsbovenaan??

Maar goed, ik heb het op verschillende plekken uitgelegd, ff zoeken dmv Profiel --> Bekijk al je berichten ( ;)  )

Het staat in verschillende topics; maar de samenvatting is: het zit niet meer in deze versie van de software dus het staat op de todo-list om het in te bouwen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

28

Re: Naam

@Jozien: maar wat je dan ziet, is de inhoud van je berichten, niet de topics zelf, toch? En ik kan me voorstellen dat het handig is om zo'n linkje op de index zelf te hebben.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

29

Re: Naam

Marianne schreef:

Volgens mij stond het rechtsbovenaan??

Maar goed, ik heb het op verschillende plekken uitgelegd, ff zoeken dmv Profiel --> Bekijk al je berichten ( ;)  )

Het staat in verschillende topics; maar de samenvatting is: het zit niet meer in deze versie van de software dus het staat op de todo-list om het in te bouwen.

Ok, thanks!  :)

I'm not bossy, I just have better ideas...

30

Re: Naam

Jozien schreef:
Bloemetje schreef:

Wat ik trouwens ontzettend mis is de optie om mijn eigen berichten te vinden en de reacties daarop...


Kan trouwens wel gewoon :Y Heb het net even voor je uitgeprobeerd. (Ben er zelf ook heel blij mee ;) )

Klik op je naam onder je avatar in een berichtje van jezelf. Je ziet nu allemaal informatie over jezelf. Klik op 'Bekijk al Bloemetjes onderwerpen'. Voila :)

:Y  :Y  :Y Yep en dat is heeeel fijn!!!  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole