1

Onderwerp: Voorstellen

Hoi MedeFormurs  :thumb:

Sinds ik bij 1 van de meiden hier op het forum een workshop cupcakes versieren heb gedaan, heb ik ook het "taart decoreren virus" te pakken  :lol:
Ik heb een nieuwe hobby waar ik inmiddels al veel uren met plezier mee bezig ben.
Na de workshop ben ik al vrij snel op dit forum terecht gekomen en wow wat een boel informatie kan je hier lezen.
Ik heb al zoveel gehad aan dit forum, dat het me tijd leek om zelf ook een account aan te maken. En vandaar dat ik me kort even wilde voorstellen.

Ik ben een mama van bijna 32 (begin maart) van 3 jonge meiden met de leeftijd tussen de 5 en 1 jaar. Na de geboorte van onze oudste ben ik gestopt met werken.
We wonen in Hedel (tussen Zaltbommel en Den Bosch) Ben altijd al graag creatief bezig geweest, maar taarten, cupcakes en koekjes versieren staat toch wel met boven aan. Altijd al, maar ik heb nu een andere decoreer manier gevonden. Ik werk (tot nu) vooral met fondant. En heb vorige week voor het eerst een stapeltaart gemaakt. Dit was zo leuk om te doen.

Nou dat was ikki in het kort.
Ik zie jullie op het forum en veel bak en decoreer pelzier  :lol:

groetjes van YCS

Cake makes your smile !!!

2

Re: Voorstellen

Welkom op het forum, en veel plezier met bakken / decoreren.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Welkom :)

4

Welkom op dit gezellige forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

welkom mirelle. wat een middagje bij mij al niet teweeg kan brengen he?  ;)

Groetjes Miranda

6

Thanx  allemaal :thumb:

Tja Miranda....een heleboel  :Y

Cake makes your smile !!!