1

Onderwerp: vraag cupcakes

Ik wil cupcakes gaan maken,maar moet ik dan kapselmix gebruiken of cakemix?
Ik heb papieren vormpjes.Moet ik die gewoon vullen en in de oven plaatsen?
En daarna fondant eroverheen? Of moet ik ze eerst recht afsnijden? Ik snap niet hoe mooi jullie ze krijgen! Graag tips!

2

Re: vraag cupcakes

Hoi ik zelf gebruik cakemix of muffin mix en bak ze in de vorm zonder papiertje wel goed invetten dan in de oven en als ze klaar zijn een bijv een snijplank er op leggen om ze mooi plat te krijgen dan maak je ze op en zet ze dan in de papiertjes vond het zelf niet mooi als die er aangeplakt zitten :)  Gr. Chantelle

3

Hiervoor gebruik je cupcakemix (biscuitmix wordt anders te droog). De papierenvormpjes doe je in een muffinvorm (met 12 openingen voor de gewone maat). Je vult ze voor 2/3 deel. Tijdens het afkoelen kan je evt. een snijplank erop leggen. Of je houdt ze een beetje bol (zoals ze uit de oven komen). Na het afkoelen doe je de fondant erop.

Veel succes!

P.S. Ik heb je gerapporteerd, want je topic moet in bakken en vullen. Klein & fijn is voor foto's.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

voordat ik de cupcakes bekleed, gebruik ik witte chocopasta als lijm.

5

dank jullie wel voor de tips! Ik ga het proberen! Heb nog cakemix staan dus denk dat ik dat eerst op maak.en ik vind het ook niet mooi als de papiertjes eraan plakken.