101

Re: Nieuwe forum software is online!

toppie hoor!!!! en sja, dat "live" gaan is nou eenmaal altijd even doorbijten...hihi

102

Karin09 schreef:

Nog 1 dingetje wat me opvalt: als je inlogt of een bericht plaatst, komt er bovenaan te staan "of als je browser je niet meteen doorstuurd": mag die d een t worden?

woehaaa... ik heb zo erg op de positie van dat blok gelet dat die me niet is opgevallen :o
Ga hem gelijk veranderen :P

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

103

Marianne schreef:
Karin09 schreef:

Nog 1 dingetje wat me opvalt: als je inlogt of een bericht plaatst, komt er bovenaan te staan "of als je browser je niet meteen doorstuurd": mag die d een t worden?

woehaaa... ik heb zo erg op de positie van dat blok gelet dat die me niet is opgevallen :o

Heb het gezien! Top gedaan, en heel veel succes met alle aanvullende klusjes die deze week nog gedaan moeten worden.

Wat een operatie zeg, maar super gedaan, en zo snel!

104

Marianne schreef:
Karin09 schreef:

Als je dan toch bezig bent......
Op de openingspagina staat in een van de eerste zinnen: nederlandse. Mag dit met een hoofdletter? ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

105

Wat is het mooi geworden, en zo duidelijk, zit ik niet meer "in" het beeldscherm  :)

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

106

Annelies schreef:

Op de openingspagina staat in een van de eerste zinnen: nederlandse. Mag dit met een hoofdletter? ;)

Done ;)

107

Marianne schreef:

Nee, die is er niet meer; het is nu trouwens wel zo dat zodra je een topic hebt gelezen, en je gaat terug (niet via de back-knop maar door op een volgend topic of forum te klikken), dat dan de 'nieuwe berichte-indicator' weg is.
Dus je ziet makkelijker waar je bent geweest :)

Das idd super !!

108

Vind het wel moeilijk te zien op welke pagina je zit onderin. Alle getallen zijn even vet namelijk :|

109

Soepkip schreef:

Vind het wel moeilijk te zien op welke pagina je zit onderin. Alle getallen zijn even vet namelijk :|

Vorige en volgende staan links en rechts naast de cijfers om te kunnen navigeren.

QuattroNet, bureau voor grafische vormgeving, webdevelopment, online software en zichtbare zoekmachine optimalisatie. (Werkt op dit moment aan de nieuwe versie van www.deleukstetaarten.nl)

110

Nee, ze bedoelt dat je niet ziet op welke pagina je zit;
Of je nou op 3 of 4 zit, er staat altijd een 'Volgende' als er 5 pagina's zijn. Voorheen kon je zien aan het vetgedrukte of je op pagina 3 of 4 zat.

111

Ik ben echt helemaal blij met de zoekfunctie!!!!! :P

Heel veel suc6!

112

Marianne schreef:

Nee, ze bedoelt dat je niet ziet op welke pagina je zit;
Of je nou op 3 of 4 zit, er staat altijd een 'Volgende' als er 5 pagina's zijn. Voorheen kon je zien aan het vetgedrukte of je op pagina 3 of 4 zat.

Het probleem is ondertussen bekend en word meegenomen in de eerst volgende update. (Waarschijnlijk aankomende nacht)

QuattroNet, bureau voor grafische vormgeving, webdevelopment, online software en zichtbare zoekmachine optimalisatie. (Werkt op dit moment aan de nieuwe versie van www.deleukstetaarten.nl)

Klopt het dat je niet meer kan selecteren op je eigen berichten? 

Zo kon ik altijd fijn de topics in de gaten houden waarin ik zelf had gereageerd :)

Niet meer uit Son, maar nu uit Arnhem :)

114

Ja dat klopt, dat is er niet meer, zit niet meer in deze versie.
Ik heb al ergens aangegeven dat ik daar naar zal gaan kijken, maar dat is niet iets van even aanpassen of toevoegen.

Gaat dus wel op de todo-lijst :Y

115

via profiel en dan op 'bekijk al je onderwerpen' z

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Marianne schreef:

Ja dat klopt, dat is er niet meer, zit niet meer in deze versie.
Ik heb al ergens aangegeven dat ik daar naar zal gaan kijken, maar dat is niet iets van even aanpassen of toevoegen.

Gaat dus wel op de todo-lijst :Y

Ik had je eerder bericht net gevonden ;)

Fijn dat ie op de to-do lijst staat  :thumb:

Niet meer uit Son, maar nu uit Arnhem :)

117

tipsytaartje schreef:

via profiel en dan op 'bekijk al je onderwerpen' z

Nee dat zijn je onderwerpen en als je op 'bekijk al je berichten' klikt, zie je alleen je eigen berichten, niet het topic.

118

als ik op het forum aan het rondspeuren ben, kloppen de frames niet...de ene keer staat alles helemaal aan de rechterkant van mijn beeld, de tekst is dan ook niet te lezen.
alle woordjes staan dan onder elkaar in een lange sliert :s
dan staat alles weer in het midden maar loopt de tekst uit beeld zodat ik de helft niet kan lezen....
ik gebruik wel firefox, mischien dat het daar aan ligt?

heeft iemand dit nog meer? of ben ik de enige

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

119

Ik herken het niet echt eigenlijk.
Wel is het zo dat de bij nieuwe en actieve onderwerpen de meest rechtse kolom buiten beeld staat, dat wordt hopelijk vannacht opgelost.

Kun je een keer een screendump maken als je dat laatste ziet?
Even op alt + Print Scrn klikken en dan plakken in Paint (als je Windows hebt tenminste)

120

jufdorien schreef:

als ik op het forum aan het rondspeuren ben, kloppen de frames niet...de ene keer staat alles helemaal aan de rechterkant van mijn beeld, de tekst is dan ook niet te lezen.
alle woordjes staan dan onder elkaar in een lange sliert :s
dan staat alles weer in het midden maar loopt de tekst uit beeld zodat ik de helft niet kan lezen....
ik gebruik wel firefox, mischien dat het daar aan ligt?

heeft iemand dit nog meer? of ben ik de enige

Kan je hier een printscreen van maken en even mailen naar info@quattronet.nl t.a.v. Houke - DLT

Alvast dank!

EDIT: Sorry, Marianne was me voor ;-)

121

Mmm, ik merk dat ik even moet wennen nog, vooral aan de 'vorige, 1, 2, 3, volgende' (als een topic meerdere pagina's heeft) wat alleen nog onderaan staat en niet bovenaan zoals bij de vorige.
Moet nu steeds naar beden scrollen ;) :D

Mijn website: Presentaart

122

Hier loopt het bij het topic clikstix (taartdecoratie algemeen)helemaal mis vanaf de reactie van mniek op 05-01-2010 om 16:07.

Alles word naar de rechterkant van mijn scherm geduwd waarbij enkel de eerste 2 letters van de reacties zichtbaar zijn.

Ook valt het me op dat er heel wat eerder geschreven reacties gewoon wegvallen. Je bent dan een tekst aan het lezen en plots is het gedaan (zonder dat het in de originele reactie dan echt gedaan was)

123

En dat ziet er zo uit...
http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/screenshotdeleukste.jpg

124

Tinkelbel schreef:

En dat ziet er zo uit...
http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/screenshotdeleukste.jpg

Hmm. Heel apart  :rolleyes: We gaan er naar kijken en hopen dit op te lossen met de upgrade van aankomende nacht.

125

mascha schreef:

vooral aan de 'vorige, 1, 2, 3, volgende' (als een topic meerdere pagina's heeft) wat alleen nog onderaan staat en niet bovenaan zoals bij de vorige.

Staat op de todo-list

Ook valt het me op dat er heel wat eerder geschreven reacties gewoon wegvallen. Je bent dan een tekst aan het lezen en plots is het gedaan (zonder dat het in de originele reactie dan echt gedaan was)

Bedoel je hiermee berichten van vóór de upgrade?
Zo ja, dan komt datgene wat weggevallen is ná een letter met accent (é, è, ë etc.). Door een bug in de upgrade is alle tekst in topics die na zo'n letter komen onherstelbaar verdwenen.