51

Re: Nieuwe forum software is online!

Marianne schreef:

Als je in de forum-index kijkt, zie je het wel, dus wat voor exotische browser is "hier"? :P
Maar in de zoekdingen, dus nieuwe berichten, actieve berichten, recente berichten en zo, daar is het nog buiten beeld.
Komt goed!

Jaja, snappum, 't is mijn nieuweberichtenknopje.

Het had ook wel leuk geweest als ik vanaf een lekker warm zandstrandje zou posten.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

52

Re: Nieuwe forum software is online!

UPDATE 11-02-2010 / 00:16 uur

Het is bij ons bekend dat sommige oude berichten (dus nog van voor de upgrade) niet meer volledig worden weergegeven. Bijna alles is goed gegaan tijdens de upgrade, behalve dit puntje.

We proberen de sticky's en andere belangrijke berichten terug te plaatsen naar de oude situatie. Helaas moeten we melden dat alle overige berichten welke zijn beschadigd, beschadigd blijven. Excuses hiervoor, maar dit kan helaas niet anders.

QuattroNet, bureau voor grafische vormgeving, webdevelopment, online software en zichtbare zoekmachine optimalisatie. (Werkt op dit moment aan de nieuwe versie van www.deleukstetaarten.nl)

53

Re: Nieuwe forum software is online!

Tip van mij aan alle forummers: heb je recent iets gepost (vlak voor de migratie), controleer dan even of je bericht nog 'heel' is. Enkele berichten in de taartenparade en de themataartenrubriek onder andere missen bijvoorbeeld een foto. Mocht het je niet lukken om die zelf toe te voegen, neem dan even contact met ons op :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

54

Re: Nieuwe forum software is online!

Oew yeah baby!!!!
Ziet er gelikt uit zeg! Helemaal super gedaan!  :thumb:
Ben pas net klaar met een stapel, dus kon niet eerder kijken. En nu ga ik richting bed en kan ik zaterdagavond pas weer kijken, of misschien zelfs zondag pas.
Enniehoe: complimenten voor alle harde werkers!!!! :D

(enneh, die kleine foutjes die genoemd worden, daar zal ik overheen kijken, mocht ik ze tegenkomen ;))

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

55

Re: Nieuwe forum software is online!

Gelukkig...jullie zijn er weer...ziet er heel mooi uit  :thumb: en leuk dat de smilies hierboven gelijk erbij staan ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

56

Re: Nieuwe forum software is online!

allemaal bedankt voor jullie werk!!
maar ik zie nergens de namen staan, zoals ook in dit topic, ik zie de avatars, of ze lid of moderator zijn etc, maar geen namen....

Groetjes, Dorothea.

57

Re: Nieuwe forum software is online!

Ik vind dat er super veel verbetering inzit ten opzichte van het oude forum :) Good Work!

Moet alleen wel een beetje veel scrollen omdat de onderwerpen beetje ver uit elkaar staan, of ligt dat aan de browser?

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

58

Re: Nieuwe forum software is online!

Wat een werk zal het geweest zijn.
Maar het ziet er top uit :thumb:

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

59

Re: Nieuwe forum software is online!

Heel mooi geworden lekker overzichtelijk ben blij dat het weer online is  :)  :)  :)  :thumb:  :thumb:

60

Re: Nieuwe forum software is online!

super gedaan en het is heel mooi geworden

61 Laatst bewerkt door Karin09 (12-02-2010 07:48)

Re: Nieuwe forum software is online!

Jozien schreef:

Tip van mij aan alle forummers: heb je recent iets gepost (vlak voor de migratie), controleer dan even of je bericht nog 'heel' is. Enkele berichten in de taartenparade en de themataartenrubriek onder andere missen bijvoorbeeld een foto. Mocht het je niet lukken om die zelf toe te voegen, neem dan even contact met ons op :)

Dank je voor deze tip, begon bij 1 bericht al aan mezelf te twijfelen.............

Nog 1 dingetje wat me opvalt: als je inlogt of een bericht plaatst, komt er bovenaan te staan "of als je browser je niet meteen doorstuurd": mag die d een t worden?

62

Re: Nieuwe forum software is online!

Jeeeej we kunnen weer... Het ziet er super uit!!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

63

Re: Nieuwe forum software is online!

van harte proficiat het is prachtig. :thumb:

groetjes van Ann

64

Re: Nieuwe forum software is online!

Wauw, wat is het PRACHTIG geworden!!! En wat ontzettend handig is het tekstvak geworden qua smilies en opmaakopties. Ik ga snel verder kijken!

I'm not bossy, I just have better ideas...

65

Re: Nieuwe forum software is online!

Super geworden zeg! Wat een bulk werk hebben jullie verzet! Goed gedaan!Ziete r geweldig uit!

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

66

Re: Nieuwe forum software is online!

wauw! super, ziet er strak uit, net als onze taarten :P
gefeliciteerd. ben blij dat jullie er weer zijn

67 Laatst bewerkt door melaniepelanie (12-02-2010 08:17)

Re: Nieuwe forum software is online!

Ik heb eigenlijk een hekel aan veranderingen omdat het dan nooit lukt zoals ik het eerder deed.

Maar het is inderdaad wel heeeeeeeeel mooi geworden  :D  :thumb:

68

Re: Nieuwe forum software is online!

Yiaaaaaaaaaaa!!! Ze zijn er weer, was gisteren te moe om wakker te blijven, maar dit maakt mij dag goed!!! Een groot compliment aan het team!! :thumb:

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

69

Re: Nieuwe forum software is online!

Ben blij dat jullier er weer zijn!  :P Ziet er mooi uit.

70

Re: Nieuwe forum software is online!

wauw! mooi geworden!
gefeliciteerd M!  :D

71

Re: Nieuwe forum software is online!

Het ziet er allemaal super uit! Gefeliciteerd!

Overigens mis ik m'n knoppie 'jouw berichten' of kijk ik daar glad overheen????

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

72

Re: Nieuwe forum software is online!

Het is even wennen allemaal, maar super gedaan (y) :)
groetjes, Lauro

73

Re: Nieuwe forum software is online!

glashill schreef:

Het ziet er allemaal super uit! Gefeliciteerd!

Overigens mis ik m'n knoppie 'jouw berichten' of kijk ik daar glad overheen????

Die miste ik ook, maar als je naar je eigen profiel gaat, kun je daar kiezen voor je eigen berichten............

74

Re: Nieuwe forum software is online!

Yes we zijn er weer... en het ziet er super uit zeg, ik ga zo eens lekker met mijn bammetje naast me alles uitgebreid bekijken!  :D

75

Re: Nieuwe forum software is online!

Karin09 schreef:
glashill schreef:

Het ziet er allemaal super uit! Gefeliciteerd!

Overigens mis ik m'n knoppie 'jouw berichten' of kijk ik daar glad overheen????

Die miste ik ook, maar als je naar je eigen profiel gaat, kun je daar kiezen voor je eigen berichten............

Dat kon in de vorige versie ook. Ik dacht dat wij hem vergeten waren, maar hij bestaat niet meer. Da's best jamer...


Nou ja, we hebben een  'nieuwe berichten per forum' er voor terug :+
Die vind ik èrg handig!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag