1

Onderwerp: taart van een been? :/

Hoi,
ik heb van mijn collega een vraag gekregen of ik een taart van een been wil maken! Haar man wordt geopereerd waarbij zijn been (vanaf de knie) wordt geamputeerd. Hij heeft al jaren pijn en is blij dat dit gebeurt...
Maar nu willen ze dus een taart. Heeft iemand nog ideetjes? Ik wil het niet liguber hebben!!! Misschien met allemaal bloemetjes eromheen ofzo, maar ik sta graag open voor suggesties!

Alvast bedankt voor het meedenken.

Kirstin

2

Re: taart van een been? :/

wow dat is heftig! Kan me in hun situatie wel voorstellen maar het blijft luguber, vooral om hem op te eten

misschien kun je hem maken met gips eromheen of zo? dan lijkt het minder op een onderbeen en op dat gips kun je dingetjes schrijven, kleine berichtjes zoals ook vroeger op school werd gedaan

tis maar een ideetje, verder kom ik ff niet

groetjes, Diana

3

Is het misschien een idee om een taart te maken met een afbeelding van een piraat er op of zo? Zo iets: http://images.clipartof.com/thumbnails/ … oulder.jpg
Dan blijft het wat luchtiger dan dat je echt een been moet maken...
Moeilijk hoor! Succes er mee.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

http://cakecentral.com/modules.php?name … id=1523667

Zoiets? Maar dan als bloemenvaasje?

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

5

Ik zat inderdaad ook te denken aan een sexy been, met netkousen en pumps. Dan is het niet een mannenbeen, maar die zijn toch niet zo mooi, haha! Om nou een harig mannenbeen te maken is ook zo wat...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

6

Annemiek schreef:

Ik zat inderdaad ook te denken aan een sexy been, met netkousen en pumps. Dan is het niet een mannenbeen, maar die zijn toch niet zo mooi, haha! Om nou een harig mannenbeen te maken is ook zo wat...

Een mooi gespierd, geschoren mannenbeen, waar je die contouren ziet van de kuitspieren: Om zo je tanden in te zetten, mmm........ :9

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

Heidimaris schreef:

Een mooi gespierd, geschoren mannenbeen, waar je die contouren ziet van de kuitspieren: Om zo je tanden in te zetten, mmm........ :9

Dat is het effect wat ik moet zien te bereiken!

Trouwens super hoe jullie allemaal meedenken!!!!

8

Het eerste waar ik aan denk ik een mooie stoere prothese waardoor hij weer door kan zonder de pijn die hij eerst had.

(Even een offtopic opmerking.... Mocht de man van je collega behoefte hebben aan lotgenoten of een plek om zijn verhaal kwijt te kunnen dan kan hij eens een kijkje nemen op www.kortermaarkrachtig.nl
Mijn zusje zit in het bestuur van deze stichting. Bij haar is het vandaag 12 jaar geleden dat haar been geamputeerd is.)

Groetjes Elise