Onderwerp: Wat een plaatje...o nee paardje
Deze vorige week gemaakt voor Berber, vriendin van mijn dochter Lotte. Ze had hem zelf bedacht voor haar kinderfeestje. Mijn foto's waren mislukt maar gelukkig stuurde haar moeder net haar foto's door. Had al veel paardjes gemaakt, dus wilde nu wel eens wat anders dan een paardje in de wei. Vandaar een stapel, 15 cm en 10 cm, dus een kleine stapel.
Je kunt zien dat ik nog niet de friltechniek beheersde vorige week, sinds gisteren wel (zie deze taart http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125754856 )
Gevuld met bbr en manderijnen, die vind Berber het lekkerst!

Verder deze zondag gemaakt voor een hele lieve dame, die belde vrijdag. Ze had bij de dokter in ons dorp een stukje taart gegeten (ze werkt daar in huis) en ze vond de taart zo lekker die wilde ze ook als ze 65 werd. Tja erg last minute maar ik vond haar zo lief door de telefoon, dus op mijn eigen verjaardag deze snel gemaakt.
Gevuld met monchoubaverois.

En deze dan nog voor mijn eigen verjaardag. Vierde het niet, maar er wilde toch perse wat mensen langskomen, dus ik bakken. Belde iedereen s'morgens weer af, die was ziek, die had kiespijn. Dus bleef ik zitten met een grote taart.
(volgend jaar vier ik het echt niet, ga ik gewoon weg)
Gevuld met champagnemouse en hemelse modder.
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com
)