Saskia, met die vraag zat ik zelf ook, en heb bij de 1ste bestelling dan ook duidelijk gezegd dat ze het moest zeggen als ze niet vers waren meer, wat droog dus. DIt omdat ik anders idd ze ook helemaal zou gaan inpakken De vorige had ik net als nu een dag voordat ze opgehaald werden klaar en werden dan de dag daarna opgegeten, dus de 2de dag. Ze waren uitstekend!. Nu dus weer hetzelfde, alleen had ik de doos de vorige keer luchdicht verpakt meeggegeven met huishoudfolie erover heen(over de doos) Nu heb ik over de dosen plastic zakken gedaan.
Ik hoop dus dat het nu ook weer goed gaat, ik heb nog een stuk liggen en ga voor het weekend het voor mezelf eens uitproberen, kan ik gelijk eens goed proeven hoe dat smaakt, want ik heb geen idee
trouwens, de randjes van de cake heb ik vandaag opgegeten, die zijn nu nog heel lekker ondanks dat ze wat droger zijn doordat het de randjes zijn
Qua tijd heb ik er nu iets langer over gedaan dan dat ik over 2 taarten gedaan zou hebben, 6 uur en daarbij nog het maken van de cake.Viel me alleszins mee al was het vannacht 02.00u.... ik begin altijd te laat (:
groetjes CIska