1

Onderwerp: bewaren van een puzzel plaatje

beste mensen,

ik moet aankomend weekend 3 taarten afleveren, nou dacht ik afgelopen vrijdag laat ik maar vast aan de puzzelplaatjes beginnen, dan zijn die vast af!!!

ik was echt trots op me plaatje, zag er mooi netjes uit, nou keek ik vandaag en vond ik hem niet zo mooi meer op een 1 of ander manier.....

had het in een luchtdichte vershoud doos gedaan.

nou is mijn vraag hoe bewaren jullie je puzzel plaatjes die jullie van te voren maken???

ik hoor graag wat jullie doen en jullie tips.

groetjes
rianne

Re: bewaren van een puzzel plaatje

Ik bewaar ze in een taartdoos

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

3

Ik bewaar ze in huishoudfolie. Dus niet te luchtdicht.

4

Ik maak ze met bakpapier eronder op een plankje en dan gaat er losjes huidhoudfolie overheen. Ik gebruik wel fondant, dat wordt uiteindelijk keihard.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

bedankt!!

ik ga hem maar overnieuw maken en dan doe ik er lichtjes huishoud folie over.

WEL OF NIET IN DE KOELKAST????

Groetjes rianne

ik bewaar dit altijd in de vriezer, ingepakt in folie, gaat ook altijd goed
groetjes karin

taarten maken...echt heerlijk om te doen!!
http://www.facebook.com/mijntaartjes?ref=hl

7

Ik bewaar ze ook in de vriezer, dus op het plastic sheet laten liggen (wat ingesmeerd is met crisco) dat inpakken in of een mooie vrieszak (van ikea) met zo'n ritssluiting zodat het luchtdicht is, of goed in huishoudfolie inpakken.

Dan invriezen.

Ik doe dat zelfs als ik het plaatje maar 1 dag van te voren maak omdat je het makkelijker van het plastic afkrijgt en op de taart kan leggen, bij het ontdooien gaat het vanzelf aan de taart vast zitten, echter de eerste minuut ofzo kun je nog mooie correcties maken qua plaatsing op je taart

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!