1

Onderwerp: jarig help

hoi ik ben vier van de weekdag  en loop me gek te verzinnen wat voor taart ik ga maken komen aardig wat mensen dus dag aan een stapeltaart dan allemaal verschillende grote taarten. wil ze vullen met aarbeienmoes ik heb ronde bakvormen en vierkanten vin het erg lastig en heb nog nooit een tappel taart gemaakt wie heeft er ideen.

En voor me werk moet ik ook nog een indianen taart  maken voor 30 personen voor  me verjaardag heeft iemand ook iedeen voor en wat is een lekkere vulling voor kinderen dit hoedt geen stapel taart te worden vanwege he vervoer

groet diantha

2

Re: jarig help

Het is me niet helemaal duidelijk wat je vraag is. Misschien kan je gewoon even bij de stapeltaarten kijken voor inspiratie? Als je de zoekfunctie gebruikt (boven in je scherm) en "indiaan" intypt zal je voor de indianentaart ook genoieg inspiratie kunnen vinden.

Voor kinderen gebruik ik vaak gewoon aardbeienjam en slagroom. Dat is erg lekker en niet te zwaar. Hou er rekening mee dat deze taarten veel machtiger zijn dan gewoon gebak. Kinderen zullen dus veel sneller volzitten, dus je kunt kleinere porties aanhouden.

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl