Onderwerp: Puzzelen: met welk gereedschap?
Ik puzzel met die goedkope witte modeleerset uit se shop en met een aarsappelschilmesje, maar handig ist niet. Waar puzzelen (snijden) jullie mee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Puzzelen: met welk gereedschap?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik puzzel met die goedkope witte modeleerset uit se shop en met een aarsappelschilmesje, maar handig ist niet. Waar puzzelen (snijden) jullie mee?
Cuttingwheel,knife/scriber tooltje en rafeltjes wegwerken met flute/vein tooltje en mijn vingers.
Ik gebruik dezelfde tooltjes als marianne alleen gebruik ik dan wel mijn eigen vingers en niet die van haar
Maar om te puzzelen zijn deze echt onmisbaar.
alleen gebruik ik dan wel mijn eigen vingers en niet die van haar
Claudia Mv 2 schreef:alleen gebruik ik dan wel mijn eigen vingers en niet die van haar
gewoon van die hobbysnijmesjes (soort stanley waarbij je de mesjes kan vervangen) op een snijmat (alhoewel ik ook graag met snijmesje in mijn tafel uitschiet maar dat is nog altijd niet zo erg als plaatjesman die met een botte kruiskopschroevendraaier een gaatje in zijn riem probeert te maken op tafel.......de kruiskop staat nu IN de tafel)
Net als lune gebruik ik ook een echt metalen mesje
de knife/scriber tool vond ik toch wat te grof om scherpe hoekjes te snijden of kleine bochtjes
Ik heb deze gekocht en vind hem heerlijk werken..
Sugarcraft Knife: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2307
verder heb ik naast de gewone flute/vein tool ook de mini versie gekocht.. heerlijk voor de fijne lijntjes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Puzzelen: met welk gereedschap?