1

Onderwerp: Vraag over First impression

Hallo,

Ik heb een beetje een rare vraag maar als ik de first impression mold heb gebruikt,
maar het figuutje moet 2 kleuren worden, hoe doe ik dat??
bijvoorbeeld: het babytje maar ik wil het haar een kleurtje geven.... met wat voor kleurstof of wat dan ook moet ik dat doen?
of ik heb bijvoorbeeld een beertje en ik wil de sjaal van de beer blauw en het lijfje bruin?
ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen en iemand me kan helpen.  ( ik heb namelijk geen idee, nog niet zo lang bezig met taarten bakken )

2

Re: Vraag over First impression

dusten?

Mama van 2 crazy kids en 2 lieve honden, vrouw van Bart...

3

In het wit maken en daarna verven met kleurpoeder en alcohol(houdende) vloeistof!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Ik heb van de week de haartjes van de baby met een kwastje met beetje cacao-poeder bewerkt. Ik had hier gelezen dat het iid gedust werd maar ik had geen dust op dat moment...
Groetjes,
Wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

5 Laatst bewerkt door romy-jezley (07-02-2010 19:45)

Okee heel erg bedankt!
en dusten is dust poeder? en dan met alcohol??
sorry hoor beetje domme vragen maar ben een beginner :S

6

Ik kleur het altijd met kleurstof.(wilton) Beetje op een kwastje doen,afdeppen op een doekje en dan de haartjes aanzetten.

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

7

Okee heel erg bedankt!!
ik  las alleen op het forum dat de alcohol die je gebruikt om te dusten,
bitter is??

8

De alcohol vervliegt,heb je verder geen last van. ;) Zelf gebruik ik altijd wodka.

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

9

dusten doe je zonder alcohol en verven doe je met alcohol.

voor het dusten gebrui je bijv een poederkwast die je voor make up gebruikt (bijv. bij de hema te koop) en dan poeder je da er overheen.

verven dan vermeng je de poeder of kleurstof met alcohol en dan schilder je het erop

ik zou zeggen gewoon eens wat uitproberen wat je het mooist en makkelijkst vind werken