Re: Mijn eigen bruidstaart... !!!
Wauw, schitterend!
En van harte gefeliciteerd.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eigen bruidstaart... !!!
Wauw, schitterend!
En van harte gefeliciteerd.
Oh, prachtig zeg ! wat heb jij jezelf een prachtige taart gegeven, hartstikke mooi ! En wat zijn jullie een lief en mooi bruidspaar ! Ga lekker genieten van de huwelijksreis en nagenieten van jullie prachtige dag !
prachtig, zowel de taart als het bruidspaar!
H
Van harte gefeliciteerd! En wat een geweldige taart!!
Gefeliciteerd!!!!!! Je hebt er een hele mooie bruidstaart van gemaakt.
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat zagen jullie er prachtig uit
Enne je taarten zien er ook geweldig mooi uit!
Geniet van de honeymoon
Erg mooi gedaan hoor! Hieperdepiep...HOERAA; van harte geluk gewenst!
Allereerst gefeliciteerd met jullie huwelijk. Je taart ziet er echt fantastisch uit, respect dat je dat zelf hebt gedaan en ook leuk dat je man een aandeel heeft gehad!
Jullie zagen er zelf ook prachtig uit.... fijne huwelijksreis!
Ik kan het iedereen aanraden die een beetje stress-bestendig is.
Whahahaha!!!! Dat moet je er wel bijzeggen ja!!! Maarre, prachtige taarten, geweldig mooi dat blauw!!
Enne, gefeliciteerd!!!
Mooie taart hoor. Prachtig met dat blauw. Ik dach nou ja zeg dat lijkt wel het stadshuis in Dordt en ja hoor het is het stadsuis in Dordt had even bij je naam gekeken waar je vandaan kwam. Kijk ik nog een keer naar de foto zie ik Ronald er opstaan (dat is toch z
** Het is tijd voor..... taaaaaaaaaaaaaaaaaart! **
- Buzz
Wat leuk om je eigen taart te maken. Wij hadden toentertijd een gewone grote slagroomtaart van de bakker met een foto ivm de kosten. Afgelopen vrijdag heb ik mijn eerste bruidstaartbestelling afgeleverd. Was ik toch wel een beetje jaloers dat zij hem gingen opeten...
Gefeliciteerd met je huwelijk!
Wat stoer dat je het aan hebt gedurfd om je eigen taart te maken. Hij is inderdaad mooi geworden, wat een werk.
Super mooie taart!
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Hoi Ilona,
Gefeliciteerd had ik je al, maar zie nu je taart pas.
Hij is echt helemaal super geworden Knap dat je het voor elkaar gekregen hebt voor zoveel mensen.
Geniet van je huwelijksreis en we spreken elkaar daarna.
Hoi Ilona,
Mooie taart heb je gemaakt hoor!! En gefeliciteerd meid!
proficiat met je huwelijk, dat het zo mooi mag wordem als je taarten, want die zijn prachtig.
dat ziet er heel fris en mooi uit! van harte met jullie huwelijk en veel plezier op de huwelijks reis!
Ilona nogmaals gefeliciteerd.
Je taart ziet er super uit. Had hem gister al op Hyves gezien.
gefeliciteerd met je huwelijk!! En ik vind dat je fantastische taarten gemaakt hebt.
Ik was zelf die dag op van de zenuwen dus ik had het niet gekund!!
Van harte gefeliciteerd hoor! Heel mooi gedaan.
Ik heb ook gelijk gespiekt bij de taartenstandaard, die ga ik onthouden.
Natuurlijk proficiat.. wat een geweldige taart heb je gemaakt... echt een plaatje!!!
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn... geniet van je huwelijksreis :-)
Allereerst gefeliciteerd met jullie huwlijk!!!!
Wat geweldig dat je je eigen bruidstaart gemaakt hebt zeg, jammer dat ik al getrouwd ben, dan kan ik dat niet meer doen.
Van de zomer ben ik 5 jaar getrouwd, misschien dat ik dan zelf voor ons feestje het taartje kan maken.
Maar nu weer even over jouw taartje, Hij is geweldig!!!!! Heel erg sjiek, maar toch speels met dat Delfst blauw.
Echt een toppetje
Sassie1985 schreef:Mooie taart hoor. Prachtig met dat blauw. Ik dach nou ja zeg dat lijkt wel het stadshuis in Dordt en ja hoor het is het stadsuis in Dordt had even bij je naam gekeken waar je vandaan kwam. Kijk ik nog een keer naar de foto zie ik Ronald er opstaan (dat is toch z
Gefeliciteerd Ilona!!!
Heel mooi jou bruidstaart,ik vind echt knap als jij als bruid ook je eigen taart maakt,ik ben 3 jaar geleden in Schotland getrouwd en ik bakte toen nog geen taarten,jammer genoeg.
Jij zag ook heel mooi uit!!!!:Y
groetjes en geniet van je honeymoon!!!
Marcia
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eigen bruidstaart... !!!