1 Laatst bewerkt door !lona (24-02-2010 13:35)

Onderwerp: Mijn eigen bruidstaart... !!!

Oeiiii niet alleen de foto's verdwenen na de update, maar ook de lap tekst :) Ik kom er vandaag (24-02) pas achter want we waren op huwelijksreis! Hier nogmaals de foto's:

http://94.100.115.180/865600001-865650000/865630601-865630700/865630641_5_x0DH.jpeg

De taart op locatie:

http://94.100.116.66/865550001-865600000/865590601-865590700/865590674_5_KYpB.jpeg

En the happy couple met chaotische familie!

http://94.100.120.73/865550001-865600000/865585401-865585500/865585472_5_M72_.jpeg

** Het is tijd voor..... taaaaaaaaaaaaaaaaaart! **
- Buzz

2

Re: Mijn eigen bruidstaart... !!!

allereerst gefeliciteerd met je huwelijk...
en wat een prachtige taarten heb je gemaakt...heel mooi hoor en prachtige kleur blauw....
is dat toppertje gekocht of gemaakt ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

van harte met je huwelijk.
en een hele mooie bruidstaart gemaakt hoor!echt knap!
Ik deze relief mat ook gekocht en ga hem ook gebruiken voor een bruidstaart.Heb jij de bollige kant gebruikt zodat het relief er in ligt?
gr monique

4

conny4u schreef:

allereerst gefeliciteerd met je huwelijk...
en wat een prachtige taarten heb je gemaakt...heel mooi hoor en prachtige kleur blauw....
is dat toppertje gekocht of gemaakt ;)

Dankjewel!

Geen van beide, hij is gekregen ;) Mijn moeder wilde graag een aandeel in de taart leveren en heeft de standaard en de topper cadeau gedaan :)

- Buzz

5

oh super mooi gemaakt hoor! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Groetjes Serife..

6

Prachtige stijlvolle taart!! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Heel erg mooi geheel!

8

moon1976 schreef:

van harte met je huwelijk.
en een hele mooie bruidstaart gemaakt hoor!echt knap!
Ik deze relief mat ook gekocht en ga hem ook gebruiken voor een bruidstaart.Heb jij de bollige kant gebruikt zodat het relief er in ligt?
gr monique

Dankjewel! Ik heb de bolle kant gebruikt ja, de kringels zijn dieper dan het oppervlakte.

- Buzz

Prachtige taarten heb je gemaakt en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd! Ook jij/jullie zien er mooi uit!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

10

Van harte met jullie huwelijk. En de taart ziet er geweldig uit hoor. Niets te merken van het smelten als je niet weet dat de bloemen rechtop hoorden. Ik vind het juist erg leuk met de laag hangende punten.

Groetjes Gülendem

11

Zowieso ziet het er prachtig uit. Maar gemaakt met trouwstress is het wel een superprestatie!!!
Enne gefeliciteerd hoor!

Enjoy!

12

Van harte gefeliciteerd met beide!!
Lekker genieten nu.....;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

13

mooi hoor super strak

waar heb je de standaard vandaan??
ik kan hem alleen in het wit vinden maar wil hem graag in het groom
maar waar is ie te koop?

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

14

Gefeliciteerd met jullie trouwdag en je hebt een hele mooie taart gemaakt!

Het maken is bijna leuker dan het eten!

15

nimfje schreef:

mooi hoor super strak

waar heb je de standaard vandaan??
ik kan hem alleen in het wit vinden maar wil hem graag in het groom
maar waar is ie te koop?

Hoi nimfje,

Mijn moeder heeft hem via Ebay uit Engeland vandaan. Na wat speurwerk bleek dat het voordeligst, zelfs inclusief verzendkosten. Even op Ebay zoeken naar "3 tier chrome plated wedding cake stand" en de eerste hit is degene die ik heb.

Succes :)

- Buzz

16

Ik vind hem schitterend! En wat zag je er prachtig uit! Van harte gefeliciteerd!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

17

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd en je taart is prachtig! Ik vind die kleuren echt super!

Groetjes, José

18

gefeliciteerd met jullie huwelijk! je taart ziet er heel mooi uit. en geniet van jullie huwelijksreis.

Be in love with what you have

gefeliciteerd!!!! Mooie bruid en mooie taart. Geniet van je huwelijksreis. Groetjes Tries

20

wat een prachtige taart, en van harte gefeliciteerd.
Ook ik heb afgelopen mei onze eigen bruidstaart gemaakt, en het is zo bijzonder....wel heel stressvol

21

Vooraleerst van harte proficiat je was een zeer mooi bruidje en ook jou bruidstaart vind ik mooi!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

22

Gefeliciteerd! En een prachtige taart :Y

23

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en met je prachtige taart. Echt een mooi plaatje.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

24

Mooie taart hoor. Prachtig met dat blauw. Ik dach nou ja zeg dat lijkt wel het stadshuis in Dordt en ja hoor het is het stadsuis in Dordt had even bij je naam gekeken waar je vandaan kwam. Kijk ik nog een keer naar de foto zie ik Ronald er opstaan (dat is toch z

25

Wat een mooie taart voor een mooie dag! Van harte gefeliciteerd!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"