Onderwerp: nieuwe babymal van FI
Niet zo bijzonder, maar ik heb een nieuwe mal voor een baby van FI. Wilde em effe laten zien...voor de beeldvorming... 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nieuwe babymal van FI
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Niet zo bijzonder, maar ik heb een nieuwe mal voor een baby van FI. Wilde em effe laten zien...voor de beeldvorming... 

Wat een liefie!
Mooie lieve baby en super dat armpje. Goed gelukt joh!
ik heb hem in een roos en de slapende maar deze is ook een lievertje
Waarom laat je dan nou zien???!!!!???? 
Het is wel een schatje zeg 
Leuk gedaan hoor, ziet er schattig uit. Heb nog even een vraagje: hoe kleur je de haartjes? Doe je dat met dust?
ach dat is ook een schatje zeg...enne waar heb je hem gescoord???
Leuk gedaan hoor, ziet er schattig uit. Heb nog even een vraagje: hoe kleur je de haartjes? Doe je dat met dust?
Verven. Dust met alcohol!
@ Conny: Besteld in USA (een tijdje geleden al)
Wauw wat een lieverd zeg!!! 
Wat leuk! Kan je zo een knuffeltje erbij boetseren en in de arm leggen... Schattig, natuurlijker houding dan de andere mal. Maar hoe gaat
Wat leuk! Kan je zo een knuffeltje erbij boetseren en in de arm leggen... Schattig, natuurlijker houding dan de andere mal. Maar hoe gaat
H
ooooooch wat een schatje,waar komt deze nou weer vandaan,ben toch al zo;n freubel mens,
groetjes Carla
lees het nu, uit amerika bah zucht zucht jammerrrrrrr
Gelukkig: toch een foto
! Wat een schatje!
Ilovetaart schreef:Leuk gedaan hoor, ziet er schattig uit. Heb nog even een vraagje: hoe kleur je de haartjes? Doe je dat met dust?
En dat terwijl het maar een paar km zijn 
Gelukkig in goede orde ontvangen, beter laat dan nooit zeggen we maar 
Kadohke schreef:Ilovetaart schreef:Leuk gedaan hoor, ziet er schattig uit. Heb nog even een vraagje: hoe kleur je de haartjes? Doe je dat met dust?
En dat terwijl het maar een paar km zijn
Gelukkig in goede orde ontvangen, beter laat dan nooit zeggen we maar
Hahaha...oh ja....moest ik jou nog doorgeven 
Mail je me nog jouw info????
@Carla: Er zijn verschillende plaatsen in Nederland waar je dit merk molds kunt bestellen. Mogelijk is ie hier ook te krijgen??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nieuwe babymal van FI