Onderwerp: Woezel en pip Boetseren.
Wie weet hoe je woezel en pip ken boetseren..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Woezel en pip Boetseren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie weet hoe je woezel en pip ken boetseren..
ik ga het binnenkort ook een woezel en pip boetseren dus is een uitdaging heb wel laats de droomtuin gemaakt voor mijn kleindochter was ook zo ongeveer met boetseren even moeilijk denk ik ik doe op het forum kijken en op google als ik wat leuks vind print ik het uit en dan begin ik ik gebruik alleen genoeg tylose in de fondant zodat de figuurtjes niet in zakken
Gewoon goed kijken naar de voorbeelden van mensen die ze al gemaakt hebben. Vooral de foto's in een "mijn album" kun je flink groot maken, kun je alle details goed zien. Succes
ken je je de boetseren je eigen ook aanleren? want in juni wordt me dochtertje 1 jaar en dan wil ik een taart maken van woezel en pip maaar ik wil niet de poppetjes overnemen van andere mensen hoe krijg je je eigen smaak er naar toe. zodat je ziet dat heb ik voor mekaar gekregen.
ken je je de boetseren je eigen ook aanleren? want in juni wordt me dochtertje 1 jaar en dan wil ik een taart maken van woezel en pip maaar ik wil niet de poppetjes overnemen van andere mensen hoe krijg je je eigen smaak er naar toe. zodat je ziet dat heb ik voor mekaar gekregen.
Ja hoor dat kan heel goed, ik ben net een jaartje bezig en ik heb het mezelf ook aangeleerd, ik heb wel een paar keer een workshop gedaan, bij Wendy, maar verder is het gewoon een kwestie van veel oefenen en proberen. Dus mijn tip:
Ga gewoon alvast oefenen, en zorg ervoor dat je ruim voor de verjaardag klaar bent, dit scheel heel erg veel stress en zo kan je je eigen draai eraan geven. Ik haal mijn inspiratie erg veel uit boeken, enhier kijken, en geef dan mijn eigen touch eraan.
Veel succes en we zijn natuurlijk wel benieuwd naar het resultaat.
je kunt ook eens in boekjes van fimo klei kijken is ook heel leuk en staan veel tips in
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Woezel en pip Boetseren.