1

Onderwerp: Biscuits zakken in! en niet gaar?

Dag allemaal

vandaag mijn eerste biscuit gemaakt, en kwam mooi uit de oven, na een tijdje blijkt hij geheel ingezakt te zijn??????

hij was ook niet heel erg hoog, dus heb een nieuwe gemaakt, deze werd wel mooi hoog maaar bleek weer hol in het midden, maar ook niet gaar??? ik heb hem nu op dit moment weer in de oven gezet, hoe weten jullie nu wanneer een biscuit goed gaar is??

:( ik had zoooo'n zin om eindelijk te beginnen, heel heel veel spulletjes besteld en gehaald bij brenda *brenda's taartjes uit Ommen* en wil morgen dus mijn vader + vrouw verrassen met een taartje :)

tevens ook vandaag cc gebakken en die zijn perfect!

*zucht*  is dit nu beginnners "pech" ??

Taart, Taart, Taart!!

2

Re: Biscuits zakken in! en niet gaar?

op welke temparatuur heb je gebakken en hoelang?

Veel liefs Rafaëla

3

heb ze volgens de aanwijzing van fun cakes. op 160 graden en 35 min/
kwam er nu pas aachter dat het beter is om op te voeren :(

maar! ik heb hem weer terug gezet nu op 175 graden *hetelucht* en nog 2x 10 min en hij is nu perfect!! :D

ben helemaal blij , botermix staat in de koelkast en morgen maar even rustig bekleden!

Taart, Taart, Taart!!

4

fijn dat het nu goed gelukt is :D

Veel liefs Rafaëla

5

hoi Twirre,
heb je wel de goede mix te pakken?
Ik haal ook bij Brenda en op de biscuitmix van mij staat "bak de taart in 30-35 minuten gaar op 175 graden".

Je kunt testen wanneer je taart gaar is door te prikken met een cake-tester of een sat

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

6

Hoi Gerda,

Het was niet de biscuitmix van brenda. ik had al via de webshop de funcake mix besteld...volgende keer z

Taart, Taart, Taart!!

7

Foto?

:lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Hoelang moet het in de oven en hoeveel moet er in een bakvorm van 26 bij 26

9

Hey Mouse.. kijk eens in de FAQ of in de Tabellen..

Beide zijn aan de linkerkant in het menu te vinden op deze site!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!