1 Laatst bewerkt door Photographique (13-02-2010 11:21)

Onderwerp: [How to ] Je eigen uitstekers maken !

Hoi ,

Ik had dit filmpje gevonden en wou het graag met jullie delen.
Handig voor diegene die een bepaalde uitsteker niet kunnen vinden , of voor diegene die geen geld hebben om er

http://www.youtube.com/watch?v=bap4Favn4kU

2

Re: [How to ] Je eigen uitstekers maken !

Leuk filmpje, gwil best eens zelf proberen! Maar in deze rubriek horen alleen eigengemaakte howto's. Deze kan weer wel mooi in de www! :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

klopt! :Y

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Handig! Ze zijn natuurlijk niet zo onwijs stevig, maar als je een bepaalde vorm nodig hebt en je kan deze niet vinden, is het wel de moeite waard en het ziet er erg gemakkelijk uit!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

hhmm..,het is engels ,kan ik o9pzich wel ,maar niet zo''n lang verhaal ,kan iemand eeen korte samenvattting maken ?

INACTIEF

6

Ik denk alleen dat je koekjes misvormen om dat het niet zo stevig is.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

boterkoekje schreef:

hhmm..,het is engels ,kan ik o9pzich wel ,maar niet zo''n lang verhaal ,kan iemand eeen korte samenvattting maken ?

Je pakt een aluminium(?) schaal/cake vorm en knip het zoals is aangegeven in de video.Dan pak je een liniaal en legt 'm zoals aangegeven en vouwt 'm.
Uitkijken voor je handen , want het kan scherp zijn.Goed dicht vouwen totdat het plat is.
Dan steek je de uiteinde bij elkaar zoals aangegeven , vorm het met je handen naar jouw wens.
En klaar zijn je unieke uitstekers !

@Jozien : Bedankt voor het verplaatsen !

8

echt een tof idee! je moet er maar opkomen ^^

9

weet iemand nog wat de link was?  :)

10

ik heb de topicstarter gemaild voor de link

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Ik heb 'm opnieuw geplaatst  :thumb:

12

ik moet binnenkort 15 hello kitty hoofdjes maken voor op een cc.......misschien toch maar even uitproberen, da's makkelijker dan 15 x uitsnijden

de "turk" bij ons verkoopt allerlei van die schalen.......

Jullie horen nog

Alles goed???? nee 3 fout

13

Errrrug leuk!!! Laat ik nou net een hele lading van die schalen gekregen hebben van iemand die dacht dat ik er wellicht wel raad mee wist  :thumb:

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

:thumb:

Ik ben benieuwd Lune !

15

handig, niet al te duur, en idd leuk voor eenmalige bijzondere vormen.
Zeker t proberen waard.

Er bestaat ook "band" in de hobby winkel, dat je er voor kunt gebruiken. Dit laat zich echter veel minder makkelijk buigen, en zal ook aanmerkelijk duurder zijn.

Dus..iedereen aan de knutsel, van t weekend koekjes bakken...en laten zien op t forum

16

WOUW wat een goede tip...ik was ook al naar speciale vormen aan het kijken...nu kan ik ze zelf maken.

Sammie

Veel liefs, Sammie  -oO Beginner Oo-

17

Het werkt prima, ik had hello kitty gemaakt, om ze op cc'tjes te maken, maar ik zou ze idd voor koekjes doen.

Ik kreeg m niet mooi rond gebogen zonder links en rechts wat deukjes, maar voor koekjes maakt dat niet zo veel uit denk ik.

Ik heb ze uiteindelijk toch gewoon allemaal los uitgesneden :S

Alles goed???? nee 3 fout

18

Jammer dat ik dat nu lees Pluun, heb hier zo een uitsteker liggen voor Hello kitty

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.