1

Onderwerp: nieuw hier...

dat ik dit niet eerder ontdekt  heb...wowwww wat een kunstwerkjes worden hier gemaakt (en geshowd)!

Ik heb twee weken geleden een workshop gedaan en vond het zooo leuk dat ik nu zelf ook een keer een taart wil gaan bakken en decoreren. Ik ben al begonnen met koekjes maar vond het resultaat nog niet zo dat ik het hier kan showen..nog even oefenen :)

Mijn naam is Erna, ik ben 29 en moeder van twee zoontjes (Can van 4 en Uzay van 2) en een stiefzoon (Tufan, 17 jaar) en getrouwd met Erol. We wonen in Arnhem maar gaan deze zomer naar Zutphen verhuizen. Ik zorg voor de kids en als ze in september naar school gaan (nu zijn de jongste twee nog thuis) hoop ik lekker tijd te krijgen om dit soort leuke dingen te doen!

Nou bakze dames en hopenlijk kan ik binnenkort ook wat kunstwerkjes showen!

liefs, Erna

2

Re: nieuw hier...

Hoi Erna welkom op het forum!!! Ben benieuwd naar je eerste kunstwerkje(s),want reken er op als je er een hebt gemaakt kun je niet meer stoppen :D :D :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Re: nieuw hier...

Welkom op dit gezellige en zeer verslavende forum!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

4

Re: nieuw hier...

Hallo Erna.... ik kan me voorstellen dat je bijna niet kan wachten tot september! :lol:

Wellicht kun je in de tussentijd leuke ideeen hier op doen en misschien zo links en rechts een keertje de tijd vinden om wat te oefenen.

Ik wens je heel veel succes en plezier met bakken maar ook veel succes en sterkte met de verhuizing!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Re: nieuw hier...

Welkom bij de club!

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!