1 Laatst bewerkt door Dagmar (05-02-2010 17:14)

Onderwerp: Jammer dat ik...

geen Wendy heet ;) Mijn eerste geboetseerde figuurtje is dan ook niet helemaal je van het... Maar de ontvanger zal er vast wel om kunnen lachen! Ik baal ook nog een beetje dat de taart zelf schots en scheef was en niet netjes afgewerkt, maar ik was het op een gegeven moment zo zat dat alles onder het zilver zat en over deukjes en vouwen zaten dat ik dacht LAAT MAAR!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G3ZW33SI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LTW7KCTE.jpg

ook stiekem even hier mijn ganache taart; waar ik wel heel trots op ben! :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IB77IUFR.jpg

Als iemand nog tips heeft om mijn stapel nog netter te maken, hoor ik het graag!

--------------------------------------------

Ik heb hem toch nog even aangepast, kon het niet over mijn hart verkrijgen hem zo weg te doen :lol: (Perfectionistisch, ik? ;) )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UYVR73HX.jpg

Zilvervlekken krijg ik niet weg, strak krijg ik hem ook niet meer, maar zo vind ik hem toch

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

2 Laatst bewerkt door kokkie (05-02-2010 15:20)

Re: Jammer dat ik...

Ik vind je boetseersel toch wel erg super hoor!! Kweet niet of Wendy dit beter had gekund!
Tips heb ik niet echt; tis wat je zegt wat deukerig/bobbelig maar dat had je zelf ook al gezien dus... Ah joh, volgende keer laat je je gewoon niet ontmoedigen door al dat zilver! En minstens een half uur in de koelkast na het afsmeren maakt hem ook al een stuk strakker bij het bekleden, dan krijg je niet die horizontale banden in het midden.
PS je roze bloemen vind ik ook prachtig!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

3

Doe jezelf niet te kort hoor, hij wel heel erg leuk!

4

kokkie schreef:

Ik vind je boetseersel toch wel erg super hoor!! Kweet niet of Wendy dit beter had gekund!
Tips heb ik niet echt; tis wat je zegt wat deukerig/bobbelig maar dat had je zelf ook al gezien dus... Ah joh, volgende keer laat je je gewoon niet ontmoedigen door al dat zilver! En minstens een half uur in de koelkast na het afsmeren maakt hem ook al een stuk strakker bij het bekleden, dan krijg je niet die horizontale banden in het midden.
PS je roze bloemen vind ik ook prachtig!!

Ja hij heeft er wel een uur ingestaan... Maar normaal maak ik altijd dijkjes, en dit keer waren mijn spuitzakken op en had ik het dus niet gedaan. Ik vind dat dat het afsmeren wel echt veel lastiger maakt! De bovenkant wordt er ook helemaal bol van :(

Iig bedankt voor je tips en complimentjes :)

5

vind het super leuk !!!!

Lekker feestelijk rond.....

6

Ik vind je boetseersel echt super!

En voor strakke taarten gaat het echt om de basis: afsmeren!! ( Als dat al niet in orde is valt er echt niet tegenop te smootheren :nooo ) Voor strak afsmeren  zweer ik persoonlijk echt bij goed koelen: Ik smeer m'n taart zo recht mogelijk af, dan gaat ie minimaal 3 uur de koelkast in, met een heet paletmes erover, kijken waar ie bijgewerkt moet worden, daarna nog zeker een uur  koelen, en dan nog eens "hot-knifen". Klinkt omslachtig, maar voor mij werkt dit het beste :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

wooww ,heb je die 2de taart niet in de winkel gekocht ???
hij is zo moooi !!

INACTIEF

8

Adrienne schreef:

Ik vind je boetseersel echt super!

En voor strakke taarten gaat het echt om de basis: afsmeren!! ( Als dat al niet in orde is valt er echt niet tegenop te smootheren :nooo ) Voor strak afsmeren  zweer ik persoonlijk echt bij goed koelen: Ik smeer m'n taart zo recht mogelijk af, dan gaat ie minimaal 3 uur de koelkast in, met een heet paletmes erover, kijken waar ie bijgewerkt moet worden, daarna nog zeker een uur  koelen, en dan nog eens "hot-knifen". Klinkt omslachtig, maar voor mij werkt dit het beste :Y

Ik snap dat jij flink moet koelen. Jij woont lekker in een warm landje.
Maar bedankt voor de tip. Ga het toch ook eens op die manier proberen.

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

9

Ik vind hem super leuk geworden :Y Mijn eerste boetseersel was toch een stuk minder geslaagd :)

Zo te zien is Quinten vaak in HealthCity te vinden :lol: Ik zal eens rond kijken of ik hem zie lopen.. na zo'n goed voorbeeld moet ik hem toch kunnen herkennen :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

10

Ik zie nu dat ik vergeten ben te zeggen dat ook je ganache taart poepie-sjiek is!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

11

Bommeltje schreef:

Ik vind hem super leuk geworden :Y Mijn eerste boetseersel was toch een stuk minder geslaagd :)

Zo te zien is Quinten vaak in HealthCity te vinden :lol: Ik zal eens rond kijken of ik hem zie lopen.. na zo'n goed voorbeeld moet ik hem toch kunnen herkennen :Y

hahah mocht hij willen :lol: Hij is nu een maandje lid en gaat elke week 4 keer, drinkt eiwitshakes, maar nog geen spiertje te zien! Vandaar even een taartje om te pesten ;)

12

HHIIHHIII, geweldig , dat is toch hartstikke leuk

en ach die dingetjes die jij zelf ziet vallen in het niets !

alle ogen zijn op de bodybuilders sixpack hiihihih :D

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

13

En toch is die spierbundel heel erg grappig en ik ben helemaal weg van je garnache taart...mooi en chique!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

14

Ik vind het ook knap geboetseerd!

Je tweede taart is ook errug mooi