1

Onderwerp: kwark vulling?

Hoi,

Weet iemand hoe ik een kwark vulling maak? De klant wil frambozen-kwark vulling zonder slagroom, dus kan er geen bavarois van maken helaas. Kan ik gewoon een pot frambozenkwark met gelatine erdoor? Of monchou? Heeft iemand advies?

Alvast bedankt!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: kwark vulling?

Ik denk met een beetje gelatine erdoor dat dat best kan. Succes.

Groetjes, Suzanne
"I'm not an addict, maybe that's a lie..."

3

gewoon kwark met frambozen jam? volgens mij hoeft er geen gelatiene door.

4

Ik heb gewone kwark en verse frambozen. Ik denk dat ik dan de frambozen met gelatine aanmaak en door de kwark roer. Ik hoop dat het goed komt!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Mona frambozen kwarkpudding een optie?

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

6

Patricia0255 schreef:

omg dat ik daar niet aan gedacht heb :o... helaas ga ik over 5 minuten beginnen met vullen. Ik denk dat het wel gaat lukken. De kwark ziet er prima uit! bedankt meiden!

Glamour schreef:
Patricia0255 schreef:

omg dat ik daar niet aan gedacht heb :o... helaas ga ik over 5 minuten beginnen met vullen. Ik denk dat het wel gaat lukken. De kwark ziet er prima uit! bedankt meiden!

hoi glamour!
pff...ik was net aan het zoeken voor frambozenkwark vulling of iets wat daar op lijkt, mn oom is zaterdag jarig en ik ga vrijdag een taartje maken, hij vind frambozenkwark wel lekker zei hij...
aiai...ik heb nog niet zoveel taarten gemaakt en heb het altijd simpel gehouden met jam of vlaaivulling met pure chocopasta-botercreme... nu wil ik dus eens die frambozenkwark proberen, zou je me precies even uit willen leggen hoe je het gemaakt hebt?
alvast heel erg bedankt, nou maar hopen dat het me gaat lukken!
groetjes neeltje