Onderwerp: parade taart 1-2-3-4-5-6-7-8-9 :-)
zojuist mijn eerste topic met foto van mijn 1e stapeltaart gepost in de stapeltaart parade maar hier dan de foto's van mijn echte 1e taart en de 8 die heel snel daarop volgden! Jeetje wat is dat taarten bakken verslavend zeg!
eind november, de aanleiding en de oorzaak van mijn nieuwe verslaving..euh... hobby.
Voor mijn lieve vriendin die zeer creatief is, het hele jaar door van alles maakt en dan 1x per jaar een soort open huis houdt om alle spulletjes te verkopen, dit is weliswaar geen taart maar een simpele cake van de supermarkt met haar logo erop in fondant, ik wilde dit jaar namelijk eens met iets anders aankomen dan een bos bloemen. 

nummer 2 een kerstaartje voor na het diner:
De 3e was omdat ik eens zo'n taart met opengeklapte punten wilde proberen:
nummer 4 voor een jarige vriend die enorm brand-bier fan is (zo erg dat ie dit logo als tattoo op zijn buik heeft
):
nummer 5 voor een jarige vriendin die graag een volwassen prinssesentaart wilde:

nummer 6, mijn nieuwe lettertapits uitproberen! Er moest eigenlijk nog "ouders" bij maar dat paste niet meer op de taart, dus dan maar alleen 'voor de liefste' want ze snapten zelf ook wel dat ze mijn ouders zijn. 

nummer 7 en 8, voor de nieuwjaarsborrel van vzw zwerfkat in nood, waar ik vrijwilligers werk voor doe. Deze zijn volledig geinspikit van dit forum, ik weet niet meer van wie, maar enorm bedankt!:

en de laatste voor de voorzitter van zwerfkat in nood, als bedankje voor haar enorme inzet het afgelopen jaar. En ze is uiteraard een enorme hello kitty fan 

Dankjewel voor het kijken! Ik heb nog enorm veel te leren, maar gelukkig is er dit geweldige forum!
Ik zie alleen nu wel, dat ik mezelf ten eerste eens aan moet leren op te ruimen voordat ik foto's maken! Wat een troep op sommige foto's zeg!