Onderwerp: stapeltaart nieuwjaarsborrel
Ik lees al een aantal maanden hier mee maar heb eigenlijk nog nooit wat laten zien.
Vond dat het nu toch wel eens tijd wordt, al is het alleen maar om jullie te laten zien (en ook meteen te bedanken ervoor) hoe goed het forum me geholpen heeft met taarten maken!
Afgelopen vrijdag hadden we nieuwjaarsborrel van de VZW (belgisch voor stichting) waar ik vrijwilligerswerk voor doe, we hebben drie onderdelen, waarvan zwerfkat in nood de grootste en de 1e is, buddykat daarna kwam en sinds een paar maanden ook adopteer een hond, dat vroeg natuurlijk om een stapeltaartje in de kleuren van elk onderdeel.
Aangezien er ook nog drie andere taarten voor diezelfde avond (post ik zometeen in taartenparade) op de planning stonden, had ik wat hulp van 3 vriendinnen die echt nog NOOIT een taart gemaakt hadden, dus ik moest gelijk een kleine "workshop"geven.
ik heb ze zelf gevuld en bekleed en ondanks dat de meiden enorm met hun vingers in de fondant hebben zitten duwen bij het 'opplakken' van de letters en niet echt recht op elkaar gestapeld hebben ben ik enorm trots op hun en op hun prachtige (rafelige) letters en scheve toren !
Komt ie dan eindelijk na een lang verhaal