1

Onderwerp: K3

Niet helemaal tevreden, maar gelukkig was de ontvanger wel tevreden :-)
Toen ik de lap over de taart wilde leggen, scheurde die helemaal, zo goed mogelijk proberen opnieuw te doen, maar niet 100% gelukt. En toen moest ze nog verder versierd worden, en was bij klap al mijn inspiratie weg...

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs180.snc3/20773_1367485466104_1200692892_1095880_8303549_n.jpg

2

Re: K3

Vervelend is dat h

Groetjes, Elly

3

Hey Tikske !
Heb je hier gevonden :-)
Bedankt voor de mooie taart, vind ze zelf heeeeeeel geslaagd hoor ! Zal het al jammer vinden om erin te snijden deze namiddag als Stine thuiskomt, maja :p
Hou je op de hoogte wat haar reactie zal zijn :D

4

Leuk!!

Liefs, Zanoni

5

Vind hem leuk geworden hoor!

Een tip om het scheuren van de marsepein te voorkomen. Ik gebruik een plastic tafelzeil van bv de blokker en daar rol ik de marsepein of in mijn geval de fondant op uit en ik leg hem met zeil en alles over de taart heen. Daarna kan je zo het zeiltje eraf trekken en heb je als het goed is geen scheuren ;) Sinds ik het op deze manier doe is het bijna geen keer meer fout gegaan. Een keer, maar denk dat dat meer aan het tijdstip lag als wat anders :lol:, was namelijk al 3 uur snachts ;)

Veel liefs Rafaëla

6

Bedankt voor de tip, die gebruik ik al hoor, maar denk dat ik gewoon mijn fondant de dun heb uitgerold, het uitrollen ging zooo vlot, waarschijnlijk iets te vlot :)  Volgende x toch iets dikker uitrollen...

Maar meer tips blijven welkom

@ ViEwStAr : je hebt de weg hiernaartoe gevonden, nu ook zelf een taartje maken?

7

leuk !! :thumb:
maareehhh...,waar zijn de armpjes ?

INACTIEF