Onderwerp: mijn eigen taartenparade
hier zijn er weer een paar.
Als eerste een Cars en Mack. Wat een gepuzzel is die Mack zeg! Maar ik ben wel erg blij met het resultaat. Vulling: bbr en chocoladeganache.
Dora-taart. Ik heb dit plaatje al regelmatig langs zien komen, maar ik heb toch geprobeerd om hem weer iets anders te maken.
Taart voor de voedselbank. Voetbal is daar schijnbaar helemaal in, want de andere 3 kinderen van dat gezin wilden ook al iets met voetbal! Hij is een beetje saai, maar ik wilde hem toch weer anders maken dan de andere taarten voor dat gezin. Aangezien ik niet precies wist uit welk land ze komen, heb ik maar heel eenvoudig voor oranje van Nederland gekozen 

Een klein (16 cm) voorbeeldtaartje voor bij m'n eerste workshop. Ik was benaderd door het receptieteam van de zaak van m'n man of ik dat voor ze wilde doen. En aangezien eens toch de eerste keer moest zijn, leek me dit wel een goede kans. Ze hadden het allemaal gelukkig erg leuk gevonden en het resultaat (stapeltaart van 5 hoog) is de afgelopen dagen door al het personeel (ong. 60 man) opgegeten.
Mega Mindy. Ik heb al 2 keer eerder een Mega Mindy geboetseerd en eigenlijk wilde ik iedere keer een staande. Tot nu toe was dat nog niet gelukt, maar nu dus wel! Helaas bleek ze de reis van mijn huis naar het huis van bestemming niet helemaal overleefd te hebben
en was er een arm afgebroken en zat het hoofd bijna helemaal los. Ik had voorgesteld om haar het geld voor de Mega Mindy terug te geven, maar ze was zo aardig om te zeggen dat ik er ook niks aan kon doen en dat ik het geld wel verdiend had. Gelukkig!
De taart moest ik in een halve dag met een hoofd vol snot maken, dus daar was ik niet helemaal tevreden over. Volgende keer dus maar wat beter plannen 

Teletubbies met als voorbeeld een al eerder door mij gemaakte taart. Deze taart was besteld door de zus van Mega Mindy hierboven, en hier ben ik wel helemaal tevreden over! Toch nog 1 goed gelukte taart in de familie dus