1

Onderwerp: 3dpuzzel het zandkasteel

Ik heb de opdracht gekregen om een zandkasteel taart te maken. Heb eerst op het forum gekeken, maar het meeste was geboetseerd en dat is niet mijn ding. Omdat ik pas een workshop bij annelies heb gevolgd (3dpuzzelen) vond ik het wel een uitdaging om het te puzzelen.

Ik ben erg blij met het resultaat!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-88WCNCBJ.jpg

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

2

Re: 3dpuzzel het zandkasteel

Ik vind hem erg leuk. Die haren geweldig! (heb je dat met de knoflookpers gedaan?)

Ik ben pas begonnen, maak alleen nog maar platte puzzelplaatjes, maar ik zie al waar ik ooit een workshop moet gaan volgen.

Groetjes Miriam

Groetjes Miriam

nee de haren heb ik gemaakt met een sugercraftgun, maar het zou ook met een knoflookpers kunnen.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

4

heel erg mooi gepuzzeld zeg

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

5

heel leuk geworden

groetjes nono

6

Wauw, mooi hoor!

7

Super! Ze lijken perfect op de "echte" sassa, toto en koning koos!

Wow supermooi!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

9

geweldig mooi hoor ze lijken ook zo goed .

10

kan me voorstellen dat je blij bent met het resultaat, het is prachtig!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

11

Supermooi, dat doe ik je niet na !!!

Misschien wel een tip (die ik ook hier eens gelezen heb) een heel klein wit stipje in de ogen zodat ze net even iets meer uitdrukking en glans krijgen.

Groetjes Nicole

12

Wat leuk zeg!! Het lijkt helemaal echt!!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

13

H

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

14

(eerlijk bekennen dat ik al meerdere keren wegklikte omdat ik de serie niet leuk vind...M

Groetjes Sas