1

Onderwerp: Helllllllp!!!!!!!

Ik moet een proeftaartje maken voor mijn collega's morgen, ze zijn nog een beetje twijfelachtig.. taart van Riannah of toch maar van de Bakker ....als het goed gekeurd is dat sleep ik een  aantal opdrachten binnen!

welke vulling kan echt niet stuk ???? ik moet er eentje hebben waarvan zeker is dat ze hem lekker vinden....

dames help me !!!

mijn dank is groot !!!!!

2

Re: Helllllllp!!!!!!!

ik denk dat ik de citroen kwarktaart vulling  maar ga proberen, aan de reacties te zien !

3

Re: Helllllllp!!!!!!!

bokkepootjes vulling is erg lekker

4

Re: Helllllllp!!!!!!!

toblerone!

Mijn taartjes:  http://www.mijnalbum.nl/Album=RAZZCJK4
Mijn concertfotografie: www.dutchrosestudio.com

5

Re: Helllllllp!!!!!!!

Die citroenkwark is echt heel lekker en omdat je die niet zelf hoeft te maken, hoef je ook niet bang te zijn dat het mislukt, te dun blijft of andere rampscenario's. Succes :) !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Re: Helllllllp!!!!!!!

ja ik zou ook voor de citroenkwark gaan...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

7

Re: Helllllllp!!!!!!!

Ik doe altijd een laagje jam en een laagje botercreme. Is altijd goed....

Succes!

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

Re: Helllllllp!!!!!!!

Ik doe wat inge doet!
viervruchten jam en vanille botercreme nopg nooit klachten gehad of mensen die voor d tweede keer komen en iets anders willen.

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

9

Re: Helllllllp!!!!!!!

Ik doe wat Inge doet en wat Saskia doet ;)

Botercreme en jam is vrij neutraal, iedereen lust het wel en geen koelkastproblemen :S :D haha...ik zie Marianne al kijken.. :rolleyes: (nee, ik heb het nog steeds NIET uitgeprobeerd)

10

Re: Helllllllp!!!!!!!

bedankt voor de reacties, ik ben voor de kwarttaart citroen vulling.... wat is die lekker zeg, morgen de taart proeven.. want het is een proeftaartje !

11

Re: Helllllllp!!!!!!!

De botercreme die je maakt met de mix van de webshop doet het goed bij iedereen hoor, is superzacht van smaak en helemaal niet boterig!! Favoriet bij mijn familie en vrienden (en hun kids :-) ) is daar Nutella door, wordt wel zoet maar wel verrukkelijk! :-D

En de vulling die je gekozen hebt klinkt trouwens super hoor, en je geen zorgen maken joh, ze zullen het hemels vinden ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

12

Re: Helllllllp!!!!!!!

Absoluut de bokkebootjes vulling! Ik heb m ook geprobeerd en hij was overheerlijk en viel heel goed in de smaak. Ik vind erg lekker en niet zo 'gewoontjes'

13

Re: Helllllllp!!!!!!!

Ik zou ook voor de citroenkwarktaartvulling gaan. Niet iedereen vind marsepein namelijk lekker (veel te zoet) heb ik al ondervonden bij famillie en vrienden en met de citroenvulling hef je het zoetgehalte een beetje op voor de anti-zoetekauwen!
groetjes marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

14

Re: Helllllllp!!!!!!!

Ik ben een beetje laat want ik had niet opgelet waar dit topic stond, maar ik verplaats hem even naar Taarten bakken & decoreren. Recepten in deze rubriek, vragen in de andere :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

15

Re: Helllllllp!!!!!!!

wat is nou presies bokkepoot vulling?

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

16

Re: Helllllllp!!!!!!!

In het linker menu van de site: Recepten --> Vulling --> Bokkenpootjesvulling.

Eigenlijk is het precies naar wat het klinkt: vulling met bokkenpootjes :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag