Onderwerp: 2e tiara van mijn hand........
Deze constructie is beter dan de vorige: 1e tiara
Hij ligt nog te drogen en krijgt daarna glitters......en mag dan over de 3 weken op de verjaardagstaart van mijn kleinste meisje dat 1 wordt.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 2e tiara van mijn hand........
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze constructie is beter dan de vorige: 1e tiara
Hij ligt nog te drogen en krijgt daarna glitters......en mag dan over de 3 weken op de verjaardagstaart van mijn kleinste meisje dat 1 wordt.

wauwww... wat zou ik dat ook graag kunnen 
maar geen idee hoe je er aan moet beginnen?
wat prachtig zeg, hoe maak je dat zo mooi???
Zal wel heel mooi worden op de taart!!
groetjes petra
wauwww... wat zou ik dat ook graag kunnen
maar geen idee hoe je er aan moet beginnen?
Kroontje tekenen of uitprinten..............in een plastic hoesje doen
Met sugargun sliertjes maken van fondant met tylose en op de tekening de lijnen volgen. Op contactpunten wat water zodat het gaat plakken.
Als alles klaar is op een oud verfblik met huishoudfolie eroverheen (of een fles of zo) en laten drogen...........
Ik heb voor deze een foto van een tiara gedownload, zwart wit gemaakt en daarop de lijnen gevolgd.
pokergirl schreef:wauwww... wat zou ik dat ook graag kunnen
maar geen idee hoe je er aan moet beginnen?Kroontje tekenen of uitprinten..............in een plastic hoesje doen
Met sugargun sliertjes maken van fondant met tylose en op de tekening de lijnen volgen. Op contactpunten wat water zodat het gaat plakken.
Als alles klaar is op een oud verfblik met huishoudfolie eroverheen (of een fles of zo) en laten drogen...........Ik heb voor deze een foto van een tiara gedownload, zwart wit gemaakt en daarop de lijnen gevolgd.
bedankt voor de uitleg!! ga ik zeker een keertje proberen 
Heel mooi. RESPECT!
Schitterend
Ik google'de naar tiara's en vond een leuk modelletje. Ik google'de voort en zag jou taart, toevallig hetzelfde kroontje.
Ik begin er straks aan. Benieuwd of het ik iets klaar krijg wat lijkt op jou kunstwerkje
Heb je ook een foto van hoe het was toen je het helemaal klaar had?
Nee, helaas.............hij is uiteindelijk niet op haar taart beland wegens tijdgebrek.............en nu is hij door de warmte en luchtvochtigheid 2 weken terug, helemaal ingestort........
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 2e tiara van mijn hand........