Onderwerp: Mijn eerste "bruidstaart"
Tussen aanhalingstekens, want het is een dummy.
Ik wilde wat oefenen, omdat ik gevraagd ben om er 1 te maken en er nog amper ervaring mee heb. Dus vandaar de dummy.
Is ge
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste "bruidstaart"
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Tussen aanhalingstekens, want het is een dummy.
Ik wilde wat oefenen, omdat ik gevraagd ben om er 1 te maken en er nog amper ervaring mee heb. Dus vandaar de dummy.
Is ge
Vind hem mooi!! Mooie kleurcombi...
Mooie dummie...dat gaat zeker goed komen bij de echte!!
Mooi!
De bovenkant moet zowiezo anders, dit was even een snelle oplossing.
En heb er wel veel van geleerd, zoals de strepen op de onderste taart, die kunnen dunner, zodat de parelrand vloeiender doorloopt.
Maar al met al, niet ontevreden.
Bedankt voor jullie reacties!
Mooie stapel Hannie!
Ik ben blij dat het goed met je gaat!
groetjes,
Marie-jos
Dank je wel Marie-Jos
De bovenkant moet zowiezo anders, dit was even een snelle oplossing.
En heb er wel veel van geleerd, zoals de strepen op de onderste taart, die kunnen dunner, zodat de parelrand vloeiender doorloopt.
Maar al met al, niet ontevreden.Bedankt voor jullie reacties!
Je zou eventueel ook de strepen tot aan de parelrand kunnen laten lopen, dan loopt de parelrand ook vloeiender...
Cakes by Honey Bee schreef:De bovenkant moet zowiezo anders, dit was even een snelle oplossing.
Maar al met al, niet ontevreden.Bedankt voor jullie reacties!
Je zou eventueel ook de strepen tot aan de parelrand kunnen laten lopen, dan loopt de parelrand ook vloeiender...
Das inderdaad een goeie, dan heb je er helemaal geen last van. Maar de randen mogen in ieder geval iets dunner, vind ik zelf toch mooier.
Bedankt voor het meedenken!
mooi gedaan....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste "bruidstaart"