Onderwerp: bewaren JEM petal base en zelfgemaakte lijm van tylose
zie titel: moeten deze in de koelkast bewaard worden of erbuiten?
bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » bewaren JEM petal base en zelfgemaakte lijm van tylose
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zie titel: moeten deze in de koelkast bewaard worden of erbuiten?
bedankt!
mijn zelfgemaakte lijm heb ik eigenlijk nog nooit in de koelkast bewaard, hij blijft wel goed maar ik zou niet weten of ik 't goed doe mij lijkt het wel dat de lijm nog dikker wordt als je 'm in de koeling bewaart..
ik bewaar 'm altijd in een afgesloten potje in de koelkast..
haha zo te lezen is er dus niet echt een voorschrift voor. Er staat wel op, koel bewaren en kan niet zeggen dat het in mijn woonkamer of gang(kast) nu echt koel is, vandaar.
en de petal base? das zoiets als crisco dus ik dacht, wellicht dat wel in de koelkast omdat het toch een soort vet is?
petal base gewoon in de kast. Crisco staat ten slotte bij de toko's ook gewoon in het schap. Bij zowel crisco als de petal base, wordt het niet zachter ofzo als je het in de kast bewaard, wat bij roomboter wel zo is.
zelfgemaakte lijm bewaar ik in de koelkast, meen dat eens ergens te hebben gelzen, maar daarbij... ik maak echt een pietsie beetje en gooi het na 1 a 2 weken weg. Gewoon omdat je steeds met je vieze kwast erin zit te roeren, lijkt me dat niet fris
ok bedankt weer!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » bewaren JEM petal base en zelfgemaakte lijm van tylose