Onderwerp: Weer een voorraadje van mij, ook te zien op mijn site
EERSTE OPDRACHT!!
spannend, moest met roze bloemen zijn meer niet.
Algemeen taartje voor bezoek, gevuld met kersen en botercreme
Taartje voor mijn neefje, lactose vrij (galactosemie) voor bij bovenstaande taart
hij was helemaal trots! had nog nooit taart gehad, laat staan dat iemand het speciaal voor hem had gemaakt
Op vervolg hiervan, mijn neefje en nichtje uitgenodigd om zelf taart te komen maken
ook die laat ik even zien. 
deze is lactose vrij, Erg vervelend vond ik de marsepein, plakte alleen maar vast!
Taart voor mijn vriend zn verjaardag, erg lekker idee. eerst op de laag gesmolten chocolade laten vallen,druppelen., en dan laten harden, en hierover iets als after eight creme.

Voor het 3 jarig juilieum van mijn vriend en mij zelf...
Beide vinde we onze eigen smaak lekker, ik lemon curd (eindelijk in de winkel gevonden) met mona citroenkwarktaarttoetje en hij vind after eight creme erg lekker.
DUS... simpele oplossing bij een hart
half half, makkelijk te onthouden
en de namen aan de goede kant gezet 

Enne marsepein plakt inderdaad erg. Ik zelf gebruik eigenlijk altijd fondant, heel af en toe een taart op aanvraag met marsepein. Als je een plastic tafelzeil bij bv de blokker haalt en daarop uitrolt en het dan met zeiltje en al op de taart legt, dan kan je het zeil er zo af halen en dan heb je veel minder last van het plakken