1

Onderwerp: geboetseerde kikkers

Ik heb voor het eerst twee kikkertjes geboetseerd van marsepein en ze zijn erg goed gelukt al zeg ik het zelf. Heeft iemand misschien een leuk idee om ze te verwerken op een taart?
Ik wil de taart cadeau doen aan vrienden maar daar moeten we een uurtje naar toe rijden. Zet ik de kikker thuis al op de taart of bij hun. Kunnen de kikkers zo'n reis aan in de auto?

2

Re: geboetseerde kikkers

Wat dacht je hiervan?

http://www.lovablecakes.nl/fotoalbum/sl … ikker4.jpg

Dat kan natuurlijk ook gewoon met 2 kikkertjes :)

zolang je de kachel in de auto niet op 25 graden zet is er niet zo veel aan de hand.. ik zet al mijn boetseersels gewoon op de taart voor vervoer..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

ik dacht ook gelijk aan iets zoals de link van bommeltje.. alleen heel iets anders.. een groene achtergrond met een mooi blauw kikkerpool mssn iets van stenen of gras rond de pool... met de kikkers of naast de water op op een blaadje.

4

Ga je toevallig richting Den Bosch? Het is bijna carnaval en Den Bosch heet dan Oeteldonk (oetel=kikker). Een carnavalstaart!

5

Nee, we gaan niet richting Den Bosch. Maar wel leuk gevonden. Nooit geweten dat oetel kikker is.