Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe krijg ik zo een soort print op taart (ZIE FOTO)?????
Pagina's 1
Ik heb geen idee, maar ik zou het ook wel graag willen weten, dus ik volg het even mee...
Ik denk dat gemaakt is met stencils en dust poeder (pearl)
Ik denk dat gemaakt is met stencils en dust poeder (pearl)
Maar hoe dan? Hoe moet ik dat dan voor me zien want het is 1 gelijk geheel, onafgebroken?
sweet dreams schreef:Ik denk dat gemaakt is met stencils en dust poeder (pearl)
Maar hoe dan? Hoe moet ik dat dan voor me zien want het is 1 gelijk geheel, onafgebroken?
Gebruik met kleurpoeder, glitter of (gekleurde) suiker: Leg het stencil op de gewenste plaats en breng de kleurpoeder voorzichtig met een kwast aan. Eventueel kunnen er enkele druppels alcohol aan de poeder toegevoegd worden of er verf van te maken, dit vergemakkelijkt het opbrengen. Bij gebruik van glitter of (gekleurde) suiker dient de ondergrond licht vochtig gemaakt te worden. Verwijder vervolgens voorzichtig het stencil
Wat misschien ook een mogelijkheid is, dat ze met een prop bakpapier die nat is gemaakt en dan verfrommeld door de dust zijn gegaan en het op die manier doen.
Ik heb het zo wel eens met verdunde icing zien doen maar dan krijg je een soort 'spackwerk'. En dit lijkt glad, dus het zal toch wel met poeder zijn gedaan die evt. iets vochtig is gemaakt.
Ik kan er ook geen echt patroon oid in ontdekken, dus ik denk dat het eerder gedaan is zoals riette hierboven beschrijft, of met een sponsje?
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe krijg ik zo een soort print op taart (ZIE FOTO)?????