1

Onderwerp: Veerle uit Mortsel

Hoi iedereen!

Ik ben een meisje dat al ongeveer haar hele leven gebeten is door het bak-virus :-)
Ben de kleindochter van een bakkersdochter aan moeders kant en mijn opa aan papa's kant was een kok. Afgaand op mijn roots zou ik dus in een of andere keuken moeten belanden.
Dat lijkt me op zich heerlijk, maar ik heb mijn eigen weg gekozen: ik studeer voor leerkracht lager onderwijs (voor de Nederlanders onder ons: de PABO)
Over 2 en half jaar studeer ik af als alles goed gaat.

Ik heb een vriendje; hij heet Werner en woont in Zuid-Holland. Ik woon in de buurt van Antwerpen. Dat is dus niet altijd een makkelijke combinatie; maar liefde overwint alles; daar zijn we allebei heilig van overtuigd :-) Ik zit ieder weekend in Nederland. Dat is dus goed nieuws voor de forumleden uit Belgi

2

Re: Veerle uit Mortsel

Heel veel bak plezier!!! Ben erg benieuwd naar je creaties!

geniet van de mooie én lekkere dingen!!!
www.lieftaartje.nl

3

tof dat je met zoveel plezier over taarten en bakken spreekt.  en liefde kan alles overwinnen : tussen mijn man en ik was de afstand nog groter, nu zijn we gelukkig getrouwd met twee schatten van kinderen. ik hoop snel een foto te zien van dat taartje voor je mama.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

4

Hoi Veerle!

Hier Veerle van om je hoek :-) Leuk te lezen dat je af en toe spullen uit Nederland kan meebrengen ;-)
We kunnen zeker eens afspreken, of als je graag wat assistentie wil voor die taart voor je mama... iemand die de vuile werkjes doet (kleuren mengen, bv), je kan op me rekenen. Ik ben op woensdag en vrijdag altijd thuis... met m'n dochtertje weliswaar.
Ik heb hier 't geluk van ook in Wilrijk een vriendin te hebben die taarten bakt, ze heet Rebecca. Zo delen we samen

Liever een mond vol taart, dan een mond vol tanden

5

Hoi Veerle,

Ik ben Sylvie uit Temse, iets verder maar dat valt mee zene :-)
Ik ben ook al verslaafd aan het forum :-)

grtj
sylvie

6

Hey Sylvie; leuk om te horen dat jij ook al verslaafd bent! :-)

Veerle: je hebt mail :-)

Welkom Veerle

Mortsel is niet zo ver ik ben van Schilde .
Ik ken Veerle van Wilrijk ook :) maar dan van op een babyforum .