1

Onderwerp: Pims

Mijn zus is jarig en voor as zondag maak ik de taart! Nu is zij gek op pims, dus het wordt een chocolade bisquit en dan een laag, denk ik, chocomousse en dan een laag met sinasappel...??
Daar heb ik geen recept van dus wie heeft een onweerstaanbaar lekker recept voor een laag met iets van sinasappel!?!?!?!?!
Dank jullie wel alvast?!!?
Of zou ik iets met pims kunnen doen?! Net als bokkepootjes met botercreme ofzo!?!?

2

Re: Pims

je kan ook sinaasappeljam pakken net als in echte pims?

3

Volgens mij kan je die pim's gewoon verkuimelen en dan in een laag met botercreme doen.

Succes met de taart!

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

4 Laatst bewerkt door jufdorien (27-01-2010 18:03)

Ik maak altijd taart met chocomousse en lemoncurd en ik hoor heel vaak van mensen; dat smaakt net naar die pim-koekjes :)

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

5

Ik heb vorige week sinaasappelcreme gemaakt, die viel erg in de smaak.
Heel simpel: ik gebruik altijd de botercrememix, en nu had ik het water wat er door moet, vervangen door een klein pakje sinaasappeldrink.
Lekker en makkelijk!
En met citroen heb ik het ook gedaan, een kwart van het water vervangen door citroensap!

Groetjes, Diana

6

De orangemarmelade van Civers is heel erg lekker.

Groetjes, Elly