151

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Jullie hebben inderdaad de laatste exemplaren gehad. Ik kreeg deze mail van het bedrijf:

Hello,
I am so sorry but they are removed from the site so we do not sell any items we do not have currently in stock. Thank you

Groet, Jolanda

152

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Zijn er al nog meer actiefoto's?

153

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik heb hem! :Y

Hij is geweldig!

Ook al 2 taarten er mee gemaakt.

Het grote geluk is dat ik ook de gewone cricut heb, alles daarvan past in de cake cricut! O-)

Ik ben helemaal blij!

Heb jij hem al Jolanda?

154

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ja ik heb hem ook al.
ben wel bezig geweest maar moet nog wel een beetje de machine leren kennen .
maar tot nu toe ben ik heeeeeeeeeeeeeeel erg blij met deze machine.
groetjes jolanda

All you need is love But a little chocolate now and then doesn't hurt

155

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Beetje brutale vraag maar zijn er om de één of andere duistere reden nog extra kosten bijgekomen? Douane-technisch ofzo?

Of was het gewoon aankoopbedrag + shippingcosts?

156

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Oh ja, en hoe gaat het stroomtechnisch? Gebruik je een omvormer of zoiets?

Beetje veel vragen maar ik ga in september naar Amerika/Canada en denk er hard over er eentje mee te nemen.

157

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ja ik moest wel invoer kosten betalen of hoe zo iets ook maar heet.
er zit een stroom adapter bij voor 100 tot 240 volt du deze kun je gewoon gebruiken je moet alleen een andere stekker hebben .
de kabel van mijn digitale kamera past er op dus die gebruik ik nu dus ook voor de cricut cake.
dus je kunt hem heel goed mee nemen uit canada of amerika geen probleem.
groetjes jolanda

All you need is love But a little chocolate now and then doesn't hurt

158

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Kom ik ook nog ff met een vraag.... :o  Kun je nu ook je eigen ontwerp laten snijden of doet ie alleen de vormpjes die in de cartridges zitten?

Groetjes Ilse

159

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Dat ligt er aan Ilse....
Als je het programma Make the Cut koopt dan kun je heel veel zonder dat je allemaal cartidges hoeft te kopen.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.

160

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ik wil er eentje....

161 Laatst bewerkt door Just mi (20-06-2010 19:50)

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

clementine...

Dat ligt er aan Ilse....
Als je het programma Make the Cut koopt dan kun je heel veel zonder dat je allemaal cartidges hoeft te kopen.

Heb jij dit programma???? en werkt dit dan met de computer ik wil graag zo een apparaat bestellen, (had er eerder nooit van gehoord)..

Ik ben zoooo benieuwt hoe dit apparaat eigenlijk werkt...
is er geen duidelijker filmpje ofzoooo...

162

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Clementtiene schreef:

Dat ligt er aan Ilse....
Als je het programma Make the Cut koopt dan kun je heel veel zonder dat je allemaal cartidges hoeft te kopen.


Oei.... dat maakt het dan weer wel aantrekkelijker.... :Y

Groetjes Ilse

163

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ivankapaesch schreef:

clementine...

Dat ligt er aan Ilse....
Als je het programma Make the Cut koopt dan kun je heel veel zonder dat je allemaal cartidges hoeft te kopen.

Heb jij dit programma???? en werkt dit dan met de computer ik wil graag zo een apparaat bestellen, (had er eerder nooit van gehoord)..

Ik ben zoooo benieuwt hoe dit apparaat eigenlijk werkt...
is er geen duidelijker filmpje ofzoooo...

Hoi Hoi,

ook ik ben inmiddels alweer een dikke maand de gelukkige eigenaar van een cricut cake :D ik heb het programma Make The Cut (MTC) erbij gekocht en het werkt fantastisch!

Het programma kun je gratis downloaden van de site om uit te proberen zodra je het echt wil gaan gebruiken moet je ervoor betalen en krijg je een activeringscode. MTC staat dus direct op je computer en met een simpel usb kabeltje link je computer aan je cricut en kun je het direct gebruiken. MTC zelf heeft al een behoorlijke bibliotheek aan plaatjes/figuren om uit te snijden, verder kun je via google zoeken op kleurplaten, plaatjes wat je maar wil. het is wel belangrijk dat er duidelijke lijnen zijn zodat je cricut het goed uitsnijdt.

ik ben er in ieder geval heel erg blij mee en hoop dat je wat wijzer bent geworden :D

164

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik gebruik zelf het programma "Sure cut à lot" oftewel SCAL.
werkt vokgens mij hetzelfde als dat andere. Echt super. Elk lettertype van je comp kun je uit snijden in de maten die jij wil. Enelk lettertype kun je weer downloaden bijv Disney font. Kleurplaten doen het ook erg goed. Op YouTube kun je zoeken naar "cricut en SCAL" en je vind een scala aan interessante filmpjes. Dod filmpjes hebben mij overgehaald.

Gr. Maaike

165 Laatst bewerkt door Just mi (22-06-2010 20:17)

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

joan en maike  hartstikke bedankt ik ga hem nu dus ook bestellen hihihihi nu begrijp ik er iets van hihihihi.

166

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ivankapaesch schreef:

joan en maike  hartstikke bedankt ik ga hem nu dus ook bestellen hihihihi nu begrijp ik er iets van hihihihi.

Waar ga je hem bestellen?  O-)

167 Laatst bewerkt door angelz (23-06-2010 09:19)

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

reclame schreef:

verwijderd ivm reclame eigen (web)shop. T

Hij staat op de site voor 425,- maar eerder zei je dat 'ie 395,- kostte......
(wil 'm nl ook wel hebben :D )

168 Laatst bewerkt door Just mi (23-06-2010 13:35)

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ik ga hem in amerika bestellen voor 234euro.

http://www.cricutmachine.com/product_in … cts_id=441
en dan komt er nog 75 euro verzendkosten bij.

kadootje voor mezelf als ik ben bevallen deze dagen hihihihih.

169

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Lieve dames,

Ik heb flink wat berichten verwijderd of aangepast in dit topic. Het kan dus zijn dat het verhaal niet helemaal meer klopt, of dat je berichten van jezelf kwijt bent oid.

Dit heeft met de volgende regel te maken:
# In een nieuw of lopend topic wijzen op je eigen (web)winkel is niet gewenst en wordt gezien als reclame. Je website kun je in je profiel en in je signature (handtekening die zichtbaar is bij elk bericht dat je plaatst) kwijt
Dat was dus de reden van al mijn aanpassingen.

HIER vind je de regels van het forum

Let wel, deze berichten waren al vanaf januari, wat dus inhoudt dat niemand heeft gemeld dat er regels werden overtreden.  :s

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

170

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ohhh, ik MOET zo'n apparaat hebben!!!!

171

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ivankapaesch schreef:

ik ga hem in amerika bestellen voor 234euro.

http://www.cricutmachine.com/product_in … cts_id=441
en dan komt er nog 75 euro verzendkosten bij.

kadootje voor mezelf als ik ben bevallen deze dagen hihihihih.

en de invoerrechten. (als ik het goed heb berekend is dat ongveer 75 Euro)een omvormer a 25 euro plus dat je geen garantie hebt. Denk dat ik 'm maar hier ga kopen.

172

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Je hebt geen omvormer nodig het laatste stukje draad waar je stekker aan zit kan je gewoon uit de adaptor halen en daar moet je een nieuwe nederlandse stekker in doen meestal zijn die iets van €6,95 scheelt toch weer.

173 Laatst bewerkt door angelz (24-06-2010 12:47)

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

mamaloes schreef:

Je hebt geen omvormer nodig het laatste stukje draad waar je stekker aan zit kan je gewoon uit de adaptor halen en daar moet je een nieuwe nederlandse stekker in doen meestal zijn die iets van €6,95 scheelt toch weer.

Ehhh... lijkt me wel handig die omvormer(tenminste als je je cricut lang heel wilt houden) ze gebruiken daar toch een ander voltage....110v (60hz) ipv 220v (50hz) hier

174

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Hallo ladies,

Na en beetje googlen hen ik de cricut cake gevonden bij "multihobby.nl". Beschikbaar vanaf 07/08/2010 en kost € 449.95.

Ik vind het een super apparaat maar ook erg prijzig gezien het feit dat ik pas ben begonnen met taarten maken..

Groetjes Smurf1n.

175

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Smurf1n schreef:

Hallo ladies,

Na en beetje googlen hen ik de cricut cake gevonden bij "multihobby.nl". Beschikbaar vanaf 07/08/2010 en kost € 449.95.

Ik vind het een super apparaat maar ook erg prijzig gezien het feit dat ik pas ben begonnen met taarten maken..

Groetjes Smurf1n.

Dan is is bij "scrapcorner.nl" goedkoper. Daar is ie nl. € 425.00 en volgens mij direct leverbaar.
Ik heb zelf mijn expression toen ook in Nederland gekocht ivm de garantie. Ik kon hem voor 100 of 150 euro goedkoper uit amerika laten komen maar ik wilde het risico niet nemen.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.