Onderwerp: Hey hallo allemaal
Nadat ik gister deze site helemaal heb door gespit, dacht ik, ik schrijf mij ook in. Het zag er allemaal zo gezellig en vooral lekker uit.
Volgenede week word ik 32, en krijg van mijn man een workshop marsepein taart maken. Ik ben altijd wel bezig met iets bakken, dus dat vond hij wel een idee. Door dat ik hier erg veel zin in heb, ben ik internet gaan afstruinen voor wat ideeen, en ik kwam op deze site.
Als ik de workshop leuk vind (en dat vind ik ongetwijfeld) wil ik steeds meer gaan uit proberen vandaar dat ik me alvast hier ingeschreven heb. Het bakken zit me uiteindelijk in het bloed, want mijn vader was officieel banketbakker, en maakte thuis de mooiste en lekkerste taarten.Dus ik ben benieuwd wat ik er van bak.
Verder nog een beetje over mezelf: ik ben (bijna) 32, 7 jaar getrouwd, 2 mooie dochters van 8 en 5 jaar oud, voor wie ik in vervolg zelf taarten wil bakken voor verjaardagen. Gek op dieren zo is het hier dan ook bijna een dierentuin, hond, kat, kakatoe, konijn en leguaan. Dus een druk maar heel gezellig huishouden.
Ik denk dat ik heel veel aan jullie tips zal hebben en hopelijk jullie ook van die van mij.
Groetjes