1

Onderwerp: even voorstellen

Hallo,

Ik ben Miriam, bijna 36 jaar oud en moeder van twee prachtige zonen, bijna 4 (1e taart staat in de vriezer) en een zoontje van 6 maanden.

Heb net een basiscursus taart decoreren bij taartopmaat gedaan. Daarnaast veel gesnuffeld op dit forum en zie de mooiste taarten voorbij komen. Heb al zoveel inspiratie opgedaan en zoek nu dus gelegenheden om weer een taart te kunnen maken, want jeetje wat is dat leuk zeg!

Zal dus geregeld hier komen snuffelen en vragen stellen.

Iedereen veel bakplezier.

Groetjes Miriam

Groetjes Miriam

2

Re: even voorstellen

Welkom op het forum Miriam!
En ja..leuk h

3

Ben inderdaad ook erg bang dat ik verslaafd raak...bestaat er ook zoiets als de anonieme taartenbaksters??

Mijn taart staat inderdaad bij de taartenparade, maar hier is hij nog een keer. Ben zo trots. Zou alleen de volgende keer het ene pootje er niet meer op leggen, maar er tegen aan.

Groetjes Miriam

http://i50.tinypic.com/29uslyh.jpg

Groetjes Miriam

4

Hoi, mijn naam is Anneloes. Ik snuffel al een paar weken op dit forum en heb ook een ideetje geleend. De patatzak met cake..mijn zoontje is deze week jarig.
Ik hoop niet dat jullie dit erg vinden. Hopelijk kom ik nog toe aan al die leuke, prachtige creaties die jullie allemaal showen. Ik begin namelijk net!

5

welkom op dit leuke en leerzame forum!!

heel veel plezier hier!  :)