1

Onderwerp: hulp gevraagd (spoed) voor oderwerp taart

ik moet morgen voor de dochter van mijn harstvriendin een taart maken

ze gaat samen wonen en hebben een appartement gekocht (deze week sleutel gehad)
Haar moeder (mijn vriendin) is sinds een maand verhuist naar delfzijl (3 uur hier vandaan)

Snappen jullie het nog?

nu weet ik niet wat voor taart ik moet maken?
een taart in de vorm van een huis vind ik niks, het is een appartement dus ja

een taart met alleen een sleutel erop vind ik weer zo saai?

kunnen jullie mij ideetjes geven???
ik wil er vandaag al aan beginnen!

ik hoop op jullie reacties

2

Re: hulp gevraagd (spoed) voor oderwerp taart

eem koffer? Een verhuisdoos?? een sleutelbos?
Of toch een cupcake boeket? Kan ze makkelijk delen met de verhuizers.

3

Re: hulp gevraagd (spoed) voor oderwerp taart

Ik dacht ook gelijk aan een verhuisdoos met het samenwonende paartje wat er in staat (in die verhuisdoos dus)

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Re: hulp gevraagd (spoed) voor oderwerp taart

Ik heb laatst een verhuistaart gemaakt en zat een beetje met hetzelfde euvel. Ik heb een ronde taart gemaakt met het Wapen erop van het dorp waar de "verhuizers" gingen wonen. Nou was dat wel een makkelijk Wapen hahaha dus viel het reuze mee allemaal. Toevallig had het wapen 2 rode strepen, waarop ik op de ene de naam van het dorp en op de andere de straatnaam heb geschreven.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Re: hulp gevraagd (spoed) voor oderwerp taart

Ik lees het antwoord van Carin en krijg nog een idee, waarom geen straatnaambord?
Is misschien ook wel saai, maar ik ben erg van de simpele taarten (omdat ik te ingewikkeld niet aan kan, hahahaha)

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!