1

Onderwerp: Dag keukenprinsessen!!

Mag ik me even voorstellen :) ?

Ik ben een jongedame van 25 en hou van kokkerellen! Ben gek op taarten bakken moet alleen nog heel veel leren :o

Ik bewonder jullie om jullie kunsten en hoop dat ik veel van jullie kan en mag leren :P

Toedeloeeeeeeee!!!

2

Re: Dag keukenprinsessen!!

Welkom op ons forumpje!!
Leuk dat je je ook hebt geregistreerd, ben benieuwd naar je foto's van je baksels!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

welkom bij de club!

en bakze!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

Hahahhaa, kan denk ik nog wel even duren voor ik een miezerig fotootjes van een half aangebrande taart hier ga plaatsen LOOOOOL

Moet eerst ff jullie vaktermen gaan leren :nooo

Maar tnx dames!!

Stel dat ik een mooie foto zie bij iemand, hoe kan ik aan dat recept komen??

5

Voor  de meeste taarten wordt een basisrecept voor biscuit gebruikt: of mix, of een eigen recept, of bijvoorbeeld van de site hier (bij recepten).
De gebruikte vullingen staan soms ook bij Ingezonden Recepten (even zoeken met de zoekfunctie van het forum) of bij de recepten op de site (recepten --> vulling).
En anders stel je de vraag gewoon in het topic

6 Laatst bewerkt door Kitchen_Queen (18-05-2007 10:40)

Marianne schreef:

Voor  de meeste taarten wordt een basisrecept voor biscuit gebruikt: of mix, of een eigen recept, of bijvoorbeeld van de site hier (bij recepten).
De gebruikte vullingen staan soms ook bij Ingezonden Recepten (even zoeken met de zoekfunctie van het forum) of bij de recepten op de site (recepten --> vulling).
En anders stel je de vraag gewoon in het topic

7

Tuurlijk kan dat :) Ik weet niet of je ook gelijk kleurstoffen bestelt? Want het is wel het beste om fondant en/of marsepein te kleuren met gel of pasta, niet met vloeibare die je bij sommige toko's kan kopen. Dat kan namelijk een plakkerige boel worden. Met kleurgel- of pasta heb je maar een klein beetje nodig, dat doe je met een cocktailprikker op je fondant en dan kneden, telkens een beetje erbij tot je de gewenste kleur hebt.

Heb je de FAQ (uit het menu van hiernaast links) al gezien? Misschien dat je daar ook al veel antwoorden vindt.

Marianne schreef:

Tuurlijk kan dat :) Ik weet niet of je ook gelijk kleurstoffen bestelt? Want het is wel het beste om fondant en/of marsepein te kleuren met gel of pasta, niet met vloeibare die je bij sommige toko's kan kopen. Dat kan namelijk een plakkerige boel worden. Met kleurgel- of pasta heb je maar een klein beetje nodig, dat doe je met een cocktailprikker op je fondant en dan kneden, telkens een beetje erbij tot je de gewenste kleur hebt.

Heb je de FAQ (uit het menu van hiernaast links) al gezien? Misschien dat je daar ook al veel antwoorden vindt.

Uuuhhh ok, toch maar een gekleurde halen *zucht*

Wilde idd die van de toko halen *moe*

Dan je wel schat voor je reply's!

Wens me succes en owwwww ik ga jullie nog gek maken! :haha:

9

Beetje laat, maar ik loop verschrikkelijke achter bij het forum lezen... Welkom welkom

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

10

Dag keuken koningin!

ook vanuit deze hoek: welkom!

Doe je best he, en zekers showen!!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11 Laatst bewerkt door Kitchen_Queen (06-07-2009 17:49)

Marianne schreef:

Welkom op ons forumpje!!
Leuk dat je je ook hebt geregistreerd, ben benieuwd naar je foto's van je baksels!!

Haha, het is nu allang geen forumPJE meer :lol:. Petje af Marianne!! Op naar nog meer succes :thumb: !

Berichten [ 11 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren