1

Onderwerp: Rose glanspoeder voor Diddlina?

Hoi medebaksters!

Volgende week mag ik voor  het eerst een Diddlina taart puzzelen voor een 5 jarig dametje! Ik heb al stiekem zitten neuzen in jullie albums, en zag er een paar heel mooie bij staan.

Wat me opviel is dat Diddlina vaak zo'n mooie rose parlemoer glans heeft over de helft van haar snuitje? Hoe hebben jullie dat gedaan?

Ik zag in de webshop wel glanspoeder,maar dit is meer zalmkleur dan echt rose?
Graag zou ik van jullie weten welk glanspoeder jullie bij Diddlina zouden gebruiken over rose marsepein heen?

Alvast reuze bedankt en een fijne hemelvaartsdag!

Nicole!

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

2

Re: Rose glanspoeder voor Diddlina?

Het roze dat roze glim/satijn achtig wordt, zijn de moonbeams in de webshop, daar dan de rode/roze van kiezen (weet effies niet hoe ie heet ;) ). Maar er zijn natuurlijk ook andere glimpoeders te vinden :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Re: Rose glanspoeder voor Diddlina?

Ik heb zelf 3 soorten moonbeams voor geel, groen en blauw, maar ik had vorige week roze nodig. En die heb ik dan weer niet... Dus op de roze bloemetjes heb ik toen Magic sparkle dust gedaan, dat had net zo'n mooi effect. Het dekt het roze niet echt af maar geeft wel een mooie glans.
Voor een indruk van het resultaat: http://www.mijnalbum.nl/Foto=8H6FJVIL

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: Rose glanspoeder voor Diddlina?

Ik begruik zilverglitterpoeder, weet even niet hoe het heet. Het is een potje van 1,2 gram met blauwe letters. Dat gebruik ik over alle kleuren ondergrond.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Re: Rose glanspoeder voor Diddlina?

Hoi Marianne en Lara,

Ik ben meteen gaan snuffelen in de webshop,maar ik zie van het SK merk alleen "food dust/metallic dust/bridal shimmer"? Als ik zoek naar "moonbeams" waar jullie het allebei over hebben,krijg ik geen hit?

Moet ik zoeken onder een ander item? Ik heb nu gekeken bij galns en glimmers...

Hoop van jullie te horen!
Nicole!

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

6

Re: Rose glanspoeder voor Diddlina?

Volgens mij is het spul wat Marianne noemt, hetgene wat ik ook bedoel.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Re: Rose glanspoeder voor Diddlina?

Je hebt gelijk Nicole, er zijn geen moonbeams (meer) in de webshop (zo zie je maar dat de webshop Inge d'r toko is en het forum de mijne ;)) Je kunt daar nu de bridal shimmer voor gebruiken :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Re: Rose glanspoeder voor Diddlina?

Ja jammer zeg dat het eruit is, ik vind deze ook meer zalm-achtig (perzik is ook goed ;) ) en niet echt glimmend roze. Wat je wil kunt doen, is gewoon roze poeder nemen en daar die magic sparkle dust door, die laatste zul je echt veel gebruiken hoor, die zijn zo gaaf, kun je op een barbie doen, gewoon op de taart strooien(met een theezeefje) of glimmende sterren ofzo maken, is echt mijn favoriete spulletje ;) :-D Die andere roze gebruik ik vaak voor roze wangetjes bij poppetjes enzo. En als je echt glimspul in 1 keer klaar wil :-), dat is er ook, bv shimmering pink (gebruikt oa. Wendy altijd), is te krijgen bij Planet Cake, maar ook vaak uitverkocht. Bij maakjetaart hebben ze ook al deze glimpoeder, licht en donkerroze, zag ik :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

9

Re: Rose glanspoeder voor Diddlina?

Ik zal Inge even een seintje geven over een roze alternatief voor roze moonbeams ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Rose glanspoeder voor Diddlina?

Hoi Lara en Marianne,
Ben ik weer! Lara,wat bedoel je met "gewoon rose poeder"? In mijn ongeduld en vanwege de Diddlina taart die volgende week af moet,heb ik toch maar de zalmkleurige versie besteld vanmiddag,maar inderdaad rose had veel leuker geweest...
Laat me nog maar even weten of ik een ander rose poeder via de website kan krijgen,misschien kan ik de order dan nog aanpassen en de magic sparkle dust erover doen,zoals jullie schreven,ok?
Bedankt voor al het meedenken!
Groetjes,
Nicole!

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

11

Re: Rose glanspoeder voor Diddlina?

Hoi Nicole, de SK kleurpoeder Roze, is een hele range van overigens, staat gewoon bij de kleuren en dan bij kleurpoeders kijken.  En dan een klein beetje nemen uit het potje in een bakje doen, klein beetje magic dust sparkles erbij en gewoon mengen, even testen of het genoeg glimt en voilá ;) :-D

Sukses h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"