1

Onderwerp: 4-hoog en een schoentje erop!

Vanwege een Nijntje stapel kreeg ik het verzoek voor een Dino stapel en n.a.v. die taart weer een stapel in rood,wit, zwrt met zilver. Hoezo kettingreactie?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GOT7S6VJ.jpg

De andere taarten staan in mijn album

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

2

Re: 4-hoog en een schoentje erop!

leuk hoor.

3

Mooie schoen. Begrijp de opbouw van de stapel niet helemaal :s

Wel leuk zo'n kettingreactie!

Greetz Keet

4

mooie kleuren bij elkaar, leuke schoen

5

vind hem erg leuk maar vind het jammer dat je niet meer verschillende maten hebt gebruikt. Dat had mooier uitgekomen denk ik. Dus misschien een tip voor de volgende stapel

6

martine1976 schreef:

vind hem erg leuk maar vind het jammer dat je niet meer verschillende maten hebt gebruikt. Dat had mooier uitgekomen denk ik. Dus misschien een tip voor de volgende stapel

Ik vind het zelf ook mooier als het meer trapgewijs is. Maar verzoek was om een 4 hoog stapel voor 30 personen, dus dan heb je niet zoveel keus. ;)

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

7 Laatst bewerkt door Sannn (21-01-2010 20:43)

nicolette schreef:
martine1976 schreef:

Ik vind het zelf ook mooier als het meer trapgewijs is. Maar verzoek was om een 4 hoog stapel voor 30 personen, dus dan heb je niet zoveel keus. ;)

Nee, voor 30 personen heb je inderdaad niet veel keus! Ik had een tijdje terug ook zo vraag. Voor de mooi heid heb ik er 32 personen van gemaakt. 24

Groetjes San