1

Onderwerp: M'n 1e bruidstaart, voor 113 personen

Gister heb ik m'n 1e bruidstaart afgeleverd, ontwerp vd bruid.
Was heel leuk en super-leerzaam om te doen.
Van de stapel zijn de bovenste en 3e gevuld met citroencreme en lemoncurd, de 2e en onderste met champagnecreme en frambozenjam. De harten met sinaasappelcreme, waren voor de kinderen uit de klas van de bruid (juf).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z6HAHSF8-D.jpg

Deze foto is thuis gemaakt, helaas in 't partycentrum geen mooie foto kunnen maken. De rit van 20 km had de taart zonder schade 'overleefd', de strik en het bruidspaar had ik eraf gehaald. Een medewerker van 't partycentrum pakte de strik uit het bakje, helemaal niet voorzichtig en de strik was al gebroken voor ik wat kon zeggen :S Gelukkig had ik piping gel bij me, en heb hem weer gelijmd. Maar hij kon natuurlijk niet meer staan. Dus toen maar plat op de taart gelegd, maar wat baalde ik zeg! Ook wilde hij de snijschema's er niet bij hebben, want ze wisten het wel. En de strik was niet zo erg, meestal halen we de accesoires er toch af!! Wat een *!* was dat zeg, ik wordt nog boos als ik er aan denk. Hij wilde de taart ook nog in de koeling gaan zetten, terwijl ik gezegd had dat dat niet hoefde. Ik vertelde ook nog dat het bruidspaar het bovenste taartje wilde houden, ik hoop dat het allemaal toch nog goed gekomen is.
Wegbrengen was dus echt geen leuke ervaring.

Maar verder heb ik er erg veel van geleerd! Ook dat ik zoiets niet snel nog eens zal doen, 7 taarten vind ik wel mega-veel werk! Ik heb ook de hele dag en dreumes om me heen, en moet 4x per dag naar school om m'n kleuter te halen en brengen. Dus voor mij niet snel meer zo'n grote opdracht! Maar wel super om een gedaan te hebben.
Sorry voor m'n lange verhaal!
Groetjes, Diana

Groetjes, Diana

2

Re: M'n 1e bruidstaart, voor 113 personen

ik vind dat je mooi werk hebt geleverd hoor voor je eerste bruistaart...en inderdaad veel werk...
ziet er toppie uit..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

wat een sukkel zeg van dat party-centrum! dat kan de boel goed verpesten...
ik vind het wel hele mooie taarten, en een mooie kleurencombi.
dat lint dat van boven naar beneden loopt vind ik ook apart. heeft de bruid goed verzonnen ;)

...Rozengeur en Marsepein...

4

Heel erg mooie taart!
En wat een drama in dat party-centrum zeg!

A new hobby, a new challenge

5

Mooie taart, jammer dat het party-centrum niet voorzichtig is geweest!

Groetjes Danielle

6

Mooi hoor.

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

7

leuk gedaan hoor.

8

Mooi mooi!

Liefs, Cedes.

heel mooi

10

Hij is prachtig, en vast ook met de strik plat op de taart.
Echt heel erg jammer dat je na zo veel werk eraan gehad te hebben zo'n @#@ trof in het partycentrum.
Laat je niet ontmoedigen want hij is echt heel mooi!!

Het is de kunst de taart zo te verdelen dat ieder denkt dat hij het grootste stuk heeft...

11

hij is prachtig! Je hoort het wel vaak zeg, dat het personeel van de lokatie zo achterlijk doet...

Maar goed, jij je best gedaan!! Welke kleur is die strik (enzo) nou?? oud rose? hoe gemaakt?? lijkt erg op de kleur die ik nodig heb.

Groetjes, Fran

12

fran schreef:

Welke kleur is die strik (enzo) nou?? oud rose? hoe gemaakt?? lijkt erg op de kleur die ik nodig heb.

't Is een hele bijzondere kleur, de kleur van de bruidsjurk. Die stof was gemaakt van 2 soorten 'draden' zwart en rose door elkaar geweven. Ik had een stukje stof gekregen en die kleur zo goed mogelijk geprobeert na te maken. Ik heb de stof meegenomen naar Taart en Decoratie in Ridderkerk, en daar met hulp de kleuren uitgezocht. Uiteindelijk heb ik er steeds 2 druppels xmas red, 1 druppel brown, 1 kleine druppel violet en een heel klein drupje zwart ingedaan. Later heb ik er nog dust-poeder opgedaan, deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2230
De bruid was hier vorige week ff en toen had ik de kleur al gemaakt, ze was erg tevreden.

Groetjes, Diana

13

Mooi! Wat een klus en wat bitter als je zo je best hebt gedaan om alles naar wens te maken, dat zo'n sufferd dan je strik verknalt. Gelukkig heb je deze foto nog.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

14

Mooi!

Groetjes Barbara

15

Ja wat is dat toch altijd he, van die betwetende horken op locatie.. Heb toch het idee dat dat komt omdat de taart niet via hen besteld is..
Prachtige taarten zeg!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

16

Tjonge wat een %%$^&^$ zeg! Maar je taart is echt heel mooi en ontzettend mooi van kleur!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

17

Mooie kleuren, leuk ook de taarten voor de kinderen.