Onderwerp: M'n 1e bruidstaart, voor 113 personen
Gister heb ik m'n 1e bruidstaart afgeleverd, ontwerp vd bruid.
Was heel leuk en super-leerzaam om te doen.
Van de stapel zijn de bovenste en 3e gevuld met citroencreme en lemoncurd, de 2e en onderste met champagnecreme en frambozenjam. De harten met sinaasappelcreme, waren voor de kinderen uit de klas van de bruid (juf).
Deze foto is thuis gemaakt, helaas in 't partycentrum geen mooie foto kunnen maken. De rit van 20 km had de taart zonder schade 'overleefd', de strik en het bruidspaar had ik eraf gehaald. Een medewerker van 't partycentrum pakte de strik uit het bakje, helemaal niet voorzichtig en de strik was al gebroken voor ik wat kon zeggen Gelukkig had ik piping gel bij me, en heb hem weer gelijmd. Maar hij kon natuurlijk niet meer staan. Dus toen maar plat op de taart gelegd, maar wat baalde ik zeg! Ook wilde hij de snijschema's er niet bij hebben, want ze wisten het wel. En de strik was niet zo erg, meestal halen we de accesoires er toch af!! Wat een *!* was dat zeg, ik wordt nog boos als ik er aan denk. Hij wilde de taart ook nog in de koeling gaan zetten, terwijl ik gezegd had dat dat niet hoefde. Ik vertelde ook nog dat het bruidspaar het bovenste taartje wilde houden, ik hoop dat het allemaal toch nog goed gekomen is.
Wegbrengen was dus echt geen leuke ervaring.
Maar verder heb ik er erg veel van geleerd! Ook dat ik zoiets niet snel nog eens zal doen, 7 taarten vind ik wel mega-veel werk! Ik heb ook de hele dag en dreumes om me heen, en moet 4x per dag naar school om m'n kleuter te halen en brengen. Dus voor mij niet snel meer zo'n grote opdracht! Maar wel super om een gedaan te hebben.
Sorry voor m'n lange verhaal!
Groetjes, Diana