1

Onderwerp: langharige poes boetseren

Ik moet binnenkort bij mensen gaan eten, als hun nieuwe kitten aangekomen is. Het is een prachtige Main-Coon kat (langharige boskat) en nu dacht ik om ter gelegenheid de taart van Sue Maggs van het poezenmandje te maken. Alleen, ik had er natuurlijk graag een langharige kat in gelegd.

Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken?

Groetjes,

V

2

Re: langharige poes boetseren

effe updaten, zodat dit terug bij de recente berichten komt. Is er echt niemand die me hierbij kan helpen?

3

Re: langharige poes boetseren

Is het misschien wat om eerst een 'gladde' poes te boetseren en dan met sliertjes, gemaakt met de knoflookpers 'em langharig te maken?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4 Laatst bewerkt door tom poes (19-05-2007 15:22)

Re: langharige poes boetseren

misschien dat dit je (een heel klein beetje) helpt?
http://www.themagiczoo.com/Merchant2/me … _Stack_1=0

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Re: langharige poes boetseren

Marianne schreef:

Is het misschien wat om eerst een 'gladde' poes te boetseren en dan met sliertjes, gemaakt met de knoflookpers 'em langharig te maken?

Dat had ik ook al gedacht, maar ik dacht er iemand misschien een betere manier wist om een meer 'pluizig' effect te krijgen.
Misschien moet ik inderdaad zoals tom poes suggereert, wat meer met plukken haar werken, door gewoon lijntjes te trekken. Maar dan misschien met inknippen zoals Debbie Brown bij het kopje van Woodstock doet.

Tips zijn nog steeds welkom, maar alvast bedankt voor het meedenken.

6

Re: langharige poes boetseren

V

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

7

Re: langharige poes boetseren

kun je niet een wat dikkere kat boetseren en dan met een sateprikker streepjes trekken zo lijtk hij niet dik maar langharig.

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

8

Re: langharige poes boetseren

allemaal goede idee