1

Onderwerp: limoen bavarois en mocca-creme??? bruidstaart

Ha Dames,

heb van het wekeend een proeverij voor een bruidstaart gehad en bruid en -gom verschilden nogal van mening...

Ze willen 1 grote vierkante taart (30 pers) met de kaart erop nagemaakt... Maar nu vonden ze de moccacreme en de limoenbavarois het lekkerst. Mijn twijfels uitgesproken over de combinatie van deze twee smaken, en ze zouden er even over nadenken. iemand ervaing hiermee of een goed idee om dit op te lossen???

Liefs, marietaarterie

2

Re: limoen bavarois en mocca-creme??? bruidstaart

Het is geen combi die mij aanspreekt, alhoewel ik wel gek ben op mocca en limoen.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Kun je bij zo'n grote vierkante taart niet de ene helft vullen met mokka en de ander helft met limoen. In combinatie is het, denk ik, niet zo lekker.....

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

4

Oei, ik zou die smaken niet samenvoegen, dus dan zou ik ook kiezen voor half half...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

stapelen geen optie?

bedankt voor de reacties, reageer door ziekte zelf pas laat...

stapelen vind ik ook een erg goede optie... nog niet echt over nagedacht, heel eerlijk gezegd.

Welke maten zou ik dan aan moeten houden?

En half half is ook een optie, aleen vind ik het dan zo moeilijk om de beide helften qua dikte gelijk te vullen, ben zo bang dat de ene helft dan dikker is dan de andere, omdat de mocca creme vaster is...