1

Onderwerp: Droog

Hoi,

Ik zag de how-to van Kwebbel over het vullen van cupcakes. Ik zou dat ook wel willen, maar mijn bovenkantjes van de cupcakes zijn daar te hard voor. Ik gebruik de bakmix van koopmans (degene waar je 2 cakes van kunt bakken uit 1 pak) Ik bak ze op 160 graden zo'n 30 min. Als ik ze er eerder met een sat

2

Re: Droog

cupcakemix uit de webshop kopen.
blijven echt dagenlang lekker!

3

Ik bak de cakejes op 170* en bak ze in ongeveer 20 minuten.Dan zijn ze gaar en zacht aan de bovenkant.Soms let ik niet zo op en dan staan ze wat langer in de oven en dan zijn ze ook te hard.Mijn dochter vindt ze dan wel lekkerder.Ze krijgen dan niet eens de kans om af te koelen.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

Ik gebuik altijd mix voor muffins.
Als je gewoon doet wat er op de verpakking staat worden het gewone, lekkere, zachte cakjes!
Bij suggesties of wat er ook staat, staat dat je met andere ingredienten van die amerikaanse muffins maakt (niet doen!).
Want als je het op de gewone wijze doet worden het gewonen cakjes.

Gebruik je ook een muffinblik?, worden ze heel mooi bol van.

5

Cakemix van Homemade is ook echt lekker,  hoef je alleen nog maar wat water bij te doen en blijven ook lekker zacht van binnen

"Love is the flower you've got to let grow"

6

Een kwartiertje laten afkoelen, dan met bakblik en al in een plastic pedaalemmerzak schuiven. Worden ze weer zacht :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Ik gebruik het recept voor cupcakes van deze site en vind ze niet droog. De bovenkant is ook niet hard. Ik weet niet wat jij wil maar mijn cakejes zijn gelijk met het papiertje en plat. Wanneer ze te bol zijn kun je ze niet mooi decoreren, vind ik.

Ik maak altijd de cupcakes van het recept van Nigella Lawson hier op de site.Die zijn nooit droog en hoef ze nooit te vullen, al heb ik het wel

9

Ik gebruik de mix van de webshop en nooit problemen. Zijn heerlijk en gevuld nog lekkerder!!! Bak ze op 180 gr en dan zo'n 18 minuutjes.

Groetjes Esther

Nou dan moet ik toch maar aan een nieuwe mix. Jammer want deze kost maar 55 cent en je kan er 40 cc's van bakken.

Bedankt voor alle reacties!

11

Misschien als je ze op hogere temperatuur en dan korter bakt, dat ze dan wel goed zijn met die mix. Is voor dat geld toch te proberen ;)

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

12

Dat heb ik ook wel eens hoor, dat als ik ze laat afkoelen op het aanrecht dat de bovenkant dan hard is. Maar als ik ze dan in een trommel doe, dan zijn ze de volgende dag wel lekker zacht. De tip van Jozien helpt vast ook wel.

Groetjes, Daphne

13

Yvett schreef:

Cakemix van Homemade is ook echt lekker,  hoef je alleen nog maar wat water bij te doen en blijven ook lekker zacht van binnen

dat klopt !