1

Onderwerp: Opdracht, maar welke versiering...?

Hallo,

Ik heb een opdracht gekregen om 35-40 cupcakes te maken voor iemand die 50 wordt. Zijn vrouw welke de opdracht geeft als verrassing laat de versiering van de cakes aan mij over, maar wat kan ik doen....? Alleen overal "50" opzetten vind ik weer net niks. Ik ga uit van een 2D decoratie. Wie helpt mij aan inspiratie en de nodige voorbeelden/foto's?

Alvast dank,
Dennis

Holy ganache...

2 Laatst bewerkt door Jax (16-01-2010 13:37)

Re: Opdracht, maar welke versiering...?

Heb je al gezocht met de zoekfunctie???
Als je daar je zoekwoorden intikt met het woordje AND ertussen, wordt er heel specifiek op de combinatie van die zoekwoorden gezocht. Je kunt dan eventueel ook nog kiezen in welke rubriek er gezocht moet worden.
En dan komen er best behoorlijk wat topics naar boven.

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

3

je kan heel veel inspiratie opdoen bij de gemaakte al, en je kan toch 4 verschillende decoraties maken, wat wel op een bepaalde manier bij elkaar past? Dan zou je die 50 er ook nog in kunnen verwerken!

Groetjes, Linda

Kun je niet iets met zijn hobby's (vraag z'n vrouw ernaar) doen?
En dan idd vier verschillende cc's, waarvan ik er ook zeker eentje met 50 zal doen.

5

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar weinig gevonden. Wil niet de standaard Abraham kop erop zetten. De meeste gevonden onderwerpen zijn taarten en dus te groot voor cupcakes...

Dennis

Holy ganache...

6

Zoeken in de klein maar fijn.. gewoon na alle cupcakes.. wie weet mssn vind je er iets tussen.. Zo doen we et allemaal ;)