1

Onderwerp: 2 Verlovingstaarten tegelijk

hoi allemaal,

deze taarten zijn tegelijker tijd gemaak en het was een familie besteling( had 1 week de tijd voor ze =(
ik moet wel bijzeggen dat ze met vrijwel geen toels gemaakt zijn. ik had alleen een smoother en verder geen taarten tools =(

http://i50.tinypic.com/2cxcbo7.jpg

2 Laatst bewerkt door bibo6c (15-01-2010 20:12)

Re: 2 Verlovingstaarten tegelijk

hoi allemaal,

deze taarten zijn tegelijker tijd gemaak en het was een familie besteling( had 1 week de tijd voor ze =(
ik moet wel bijzeggen dat ze met vrijwel geen tools gemaakt zijn. ik had alleen een smoother en verder geen taarten tools =(

http://i48.tinypic.com/rareox.jpg http://i45.tinypic.com/2rw9eyu.jpg

3

Ze zijn leuk gelukt hoor :Y
Zeker voor 2 in een week. Wacht maar af, over een tijdje draai je daar je hand niet meer voor om ;)

If life gives you lemons, make lemonade

4

Heel mooi en je hebt genoeg in je keuken om versieringen te maken alleen zijn we te makkelijk met kopen vaak niet nodig en dat bewijs je met twee mooie taarten:Y

5

bedankt dames,

ik kijk naar al de taarten op deze site en kan niet wacht tot dat ik alle technieken leer. ik hoop binnen kort een cursus te volgen maar weet nog niet precies wat bij me past dus effe afwachten.

6

Ik zie maar 1 taart maar die is goed gelukt hoor! Zeker als je geen tools hebt.

Monique

Carpe Diem !

7

Mooi hoor! Waar is taart 2?

8

prachtig hoor, je hebt zo te zien helemaal geen tools nodig :-D

9

ik heb je twee topics bij elkaar gestopt. Als je voor het verzenden van je topic op Voorbeeld klikt dan zie je hoe je topic er uit ziet en kan je evt je topic nog aanpassen. Merk je na het posten toch nog een foutje in je topic klik dan op bewerken en je kan de aanpassingen. (een tweede topic openen is niet nodig ;))

Verder zijn het 2 mooie taarten hoor.

10

Nathalie schreef:

ik heb je twee topics bij elkaar gestopt. Als je voor het verzenden van je topic op Voorbeeld klikt dan zie je hoe je topic er uit ziet en kan je evt je topic nog aanpassen. Merk je na het posten toch nog een foutje in je topic klik dan op bewerken en je kan de aanpassingen. (een tweede topic openen is niet nodig ;))

kan ik de eerste topic niet weghalen?

11

bibo6c schreef:
Nathalie schreef:

kan ik de eerste topic niet weghalen?

Nee, dat kunnen de modjes en M. alleen. Ik heb ze nu samen gevoegd omdat er al reacties waren ;)

12

Ik ben ook nog niet zo lang bezig met bakken en ben ook begonnen zonder tools. Gewoon creatief zijn en andere dingen gebruiken. Dat heb jij heel goed gedaan!
Ondertussen heb ik wel een aantal dingen aangeschaft, maakt het toch net iets makkelijker ;).