1

Onderwerp: Hoe begin je?

Hoi,

Ik ben nieuw en wil veel lezen leren proberen etc.

Maar ik weet niet waar ik moet beginnen :( welke boeken of sites ik moet hebben welke spulletjes ik moet aanschaffen etc etc.

Hopelijk kunnen jullie mij opweg helpen.

:) groetjes

2 Laatst bewerkt door melaniepelanie (15-01-2010 19:01)

Re: Hoe begin je?

Nou... goed deze site doorspitten is absoluut al het halve werk! Misschien een workshop?

3

Ja klopt de site ben ik al druk mee in de weer, wist ook niet dat er zoiets bestond er gaat echt een wereld voor me open :)

Ja workshop maar geen idee of wij dat hier hebben in Apeldoorn zal eens even googlen

4

De FAQ is echt een must en met de zoekfunctie kom je al heel ver ;)

Je kunt ook bovenin bij 'Vind elkaar' kijken. Er wonen vast taartenbaksters bij je in de buurt misschien doen zij workshops of weten ze iemand die workshops geeft.

6

Oke super dank je wel ga meteen even kijken.

7

Wien schreef:

Ja klopt de site ben ik al druk mee in de weer, wist ook niet dat er zoiets bestond er gaat echt een wereld voor me open :)

Ja workshop maar geen idee of wij dat hier hebben in Apeldoorn zal eens even googlen

Of hier op het forum even kijken in het topic workshops ;)

Groetjes Mimi

8

Er is ook een leuke site www.infotaartje.nl hierop vindt je per provincie wie er workshops geven enzo

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

9

Ik kom niet echt verder met de topic vind elkaar helaas heb wel 1 iemand gevonden die workshops geeft hier in apeldoorn. Wil zo graag lekker beginnen